• Login: Password:
  • CzechWoW » Forum » Talenty a spelly » [WotLK Spelly] Hunter
    pages: 1 5 6 [ 7 ] 8 9 10 14
    alanalan01
    • Reply #121  |  18-09-2009, 03:18:11
      [link]
    Premeroval sem hunter's mark, vyslo toto:
    mark samotny nejake dmg nakonec pridava, ale talent Imp. H. Mark ho zda se kazi, primo oslabuje

    co dela mark cizi s vasim dmg (potazmo AP) sem netestil.

    tabulku s merenim a popis u talentu a spellu upraven - main post na strane 5.

    EDIT: viz Setsu nize, mereni je nekvalitni, co sem nnameril sem nameril, ale zda se byt neprukazne, cauzu Hunters mark ceka update


    [ Upravil alanalan01  18-09-2009, 10:54:47 ]

    _______________________________
    Jarkan
    • Reply #122  |  18-09-2009, 10:15:41
      [link]
    ahaa.. takže MFD možná nefacha diky tomu že zlobí ten hunters mark...

    _______________________________


    Blizzy
    • Reply #123  |  18-09-2009, 10:22:12
      [link]
    Sorry Leshi ale zkouseli jsme to s Adalonem se [Screeching Bow] (jeho objev, paradni vychytavka), sice hezky ze 140x autshot ale [Crossbow of Relentless Strikes] ti v tom udela akorat binec nez ze neco zmeri. D: Je mi jasny ze si to chce kazdy odzkouset sam, ale takhle z toho vyvadet zavery mi prijde zcestny - retest z dnesniho rana, zas chudak jehelnicek Nika:
    - konstatni dmg bez marky a bez talentu - 209
    - konstatni dmg s markou bez talentu - 215
    - konstatni dmg s markou a s Imp markou (s talenty Imp Concuss a Focused Aim nezvysujici dmg) - 217

    ...aneb malo, ale zvysuje.

    Jinak co se stunu u Ravageru tyce tak jde, ne ze da stun, ale cloveka porazi na zem - nemuze nic delat - pravdepodobne se da resistnout.

    _______________________________
    alanalan01
    • Reply #124  |  18-09-2009, 10:39:42
      [link]
    Sorry Leshi ale zkouseli jsme to s Adalonem
    Omlouvat se nei treba, ja sem jen uprime rad, ze o tom co tu pisu nedo polemizuje nebot to je prinosny. Nehlede na to ze Adalon ma statistiku vystudovanou, jeho prispevku a mereni si moc vazim.

    U obou mereni sem jasne rikal, ze na tak malo strelach musi byt velka odchylka a nide nerikam, ze to co pisu je definitivni, mym zamerem je spis rict tohle se zkusil takhle mi to dopadlo, co vy nato? (takze fakt dik za reakci)
    Luk co dela 90dmg presne je super, to si musim poridit.

    Jinak co se stunu u Ravageru tyce tak jde, ...


    Jak rikam, delal sem jen PvE test spellu co ma na na offiku efekt1: apply aura stun http://www.wowhead.com/?spell=53562). Creepu mi nejak na zem nesrazel, ale asi to nic neznamena, treba se to neukazuje... PvE jeste zkusim a main post upravim


    Mas i neco k MFD? To je totiz u me narade...

    _______________________________
    goliathus
    • Reply #125  |  18-09-2009, 10:44:47
      [link]
    Mam pocit, ze Bloodthirsty u petu nefunguje jak by melo - leci dvojnasobne, ale nepridava happiness. Predpokladam ze chybicka by mohla byt ve vzorecku na spusteni efektu...
    x[1] = 1- bude spusten efekt leceni
    x[2] = 1 - bude inc happiness
    s kazdym atackem by se melo urcit zda x[1]=1, nebo x[2]=1 a diky tomu spustit prislusny efekt podle toho, ktera promenna je 1...
    Mozne chyby zpusobujici nespravnou funkci:
    neexistuji 2 promenne x[1] a x[2]
    existuji 2 promenne ale behem vyhodnocovani se pracuje pouze s jednou z nich

    [ Upravil goliathus  18-09-2009, 10:46:27 ]

    _______________________________

    Rogan
    • Reply #126  |  18-09-2009, 11:02:51
      [link]
    FOCUSED AIM -

    Rank: 0/3


    Snižuje pushback utrpení z poškození útoku při kouzlení "Steady Shot" o X%, a zvyšuje šanci na zásah o Y%.

    Level X Y
    Rank 1 od 10 23 1
    Rank 2 46 2
    Rank 3 70 3


    Bohuzel jsem si nevsiml ze by mi z 67 hit co mam zaklad pribyla 3%hitu, ci zda ze hit pripocitava az ke strelam samotnym...jsem z toho jelen.

    Dale bych poprosil GM jestli by neslo po dobu zkouseni 1 az 2 Huntrum darovat set na Hit a penetraci,bohuzel si myslim ze tady zadny hunt neni co by mel penetraci na 35% a hit nejmene 10%,mame tady jeste spoustu chyb a radi by jsme na ne reagovali a otestovaly...diky za vysliseni.

    _______________________________


    Jarkan
    • Reply #127  |  18-09-2009, 11:05:52
      [link]
    Sorry Leshi ale zkouseli jsme to s Adalonem se [Screeching Bow] (jeho objev, paradni vychytavka), sice hezky ze 140x autshot ale [Crossbow of Relentless Strikes] ti v tom udela akorat binec nez ze neco zmeri. D: Je mi jasny ze si to chce kazdy odzkouset sam, ale takhle z toho vyvadet zavery mi prijde zcestny - retest z dnesniho rana, zas chudak jehelnicek Nika:
    - konstatni dmg bez marky a bez talentu - 209
    - konstatni dmg s markou bez talentu - 215
    - konstatni dmg s markou a s Imp markou (s talenty Imp Concuss a Focused Aim nezvysujici dmg) - 217

    ...aneb malo, ale zvysuje.


    3TP +33AP myslim.. 14AP = 1dps u hunta.. to by odpovidalo... akorát když mrkneš co píše marka na targetu tak mě píše porád 110AP jakoby bez talentu i když ten talent mám..

    netušim proč sem mícháš focused aim, neměl by tohle měření nijak ovlivnit... jedině tak že to změříš rychleji protože se častěji trefíš..

    btw ty tři talent pointy na pvp místo marky doporučuju dat spíš do toho wild quiveru, nebo toho talentu jak dává +4%critical na multi a aimed... to je na dmg znatelnejší alespon se současnym rankem hunters mark..nemluvě o tom že dávání tý marky tě v pvp zdržuje..

    ale ten luk je geniální na tyhle testy :-)


    FOCUSED AIM: dříve v tbc byl pod surefooted... a nepřipisoval se do hit rating v % v char info.. to platí i ted si myslim.. jelikož s tim mam hit 8.77% a s tim talentem nemissuju ani v pvp ani v pve(jedine když strelim po mágovi zrovna ve chvíli kdy dává blink, nebo rogunovi co dá ten dodge skill).. bez něj občas miss dám.. pak je ještě to 1%critical miss ale to je opravdu jednou za uherskej rok a s talentem a jeho funkčností až tak nesouvisí..talent focused aim podle mojeho odhadu naprosto funkční.. že se nepíše do char info a člověk i tam musí sám přičíst +3%mě až tak netrápí.. ani nevíme jestli se tam má psát..



    [ Upravil Jarkan  18-09-2009, 11:17:11 ]

    _______________________________


    Blizzy
    • Reply #128  |  18-09-2009, 11:11:45
      [link]
    Quote: Jarkan | 18-09-2009, 11:05:52
    ..neškodilo by myslim uvést kolik ran Nika chytal(a) a netušim proč sem mícháš focused aim, neměl by tohle měření nijak ovlivnit... jedině tak že to změříš rychleji protože se častěji trefíš..
    Ehm...Imp Marku tam nenaklikas bez peti talentu jinde v buildu, a Imp Concuss a Focused Aim ti nijak nepridaji na dmg, proto jsem dala je, aby to test nijak neovlivnilo - taky pisu ze dmg je konstatni, neni podstatne kolikrat jsem si z Niky vystrelila, co rana to naprosto stejny dmg.

    _______________________________
    Jarkan
    • Reply #129  |  18-09-2009, 11:14:59
      [link]
    jn proto jsem to mazal než jsi to napsala.. zpožděně jsem si to uvědomil.. jinak teda dobrej test.. smekám ;)

    v mym případě ty testy jsou na základě osobního dojmu a všímavosti.. bez addonů apod..

    i ten focused aim by šel krásně otestovat cca na 10ti střelách.. pokud nějakej addon vypíše nebo se spočítá kolikrát byl miss z těch 10ti testovacích.. lépe 100testovacích střel...

    šanci na hit creepy stejnýho lvlu máš 90%+hit rating + focused aim...
    tzvn. hit cap je 99%

    myslim že si s těma počtama už dál poradíš když se rozhodneš to otestovat..

    ale pro jistotu.. při hit cap by jedna ze 100měla dát miss.. při 5%hit ratingu bez talentu 5z100miss...při 5%danejch hit ratingem +3TP focused aim by 2z100měli dát miss...do stejnýho lvl creepy nebo charu


    nakonec otestováno.. díky Allanovi.. dostal 50autoshotu z 50ti.. velká vzdálenost.. hit rating 91(5.77%)+focused aim 3TP..tzn 98.77%sance se trefit.. to by nejspis odpovidalo... pri vetsim poctu střel by nejakej miss myslim prisel..ale nechtel jsem ho tolik trapit :D


    [ Upravil Jarkan  18-09-2009, 12:33:39 ]

    _______________________________


    Rogan
    • Reply #130  |  18-09-2009, 16:47:16
      [link]
    Mam takove tuseni ze by jsme nase poznatky meli prepsat chroustovy k bugum a opravam talentu, nejak mi nepripada ze ma cas sem nakouknout a poresit to...nebo jestli vubec vi co my sem pisem..

    _______________________________


    alanalan01
    • Reply #131  |  18-09-2009, 18:58:10
      [link]
    takze to vemu vse naraz:

    Lasius: Bloodthirsty - hoji 1%/tick po dobu 5ti tiku = 5% jak je psano = facha spravne, pridani talentu zvysuje pouze sanci na proc ne na heal, i proc sem testil a vyslo to ok

    Songoku (F Aim): ty procenta navrch se nidy ani v tbc nide neukazuji, jedina sance je merit. Hit tezko otestis s 67HR vs 70lvl pac ti toho hitu staci o 3% (47) min nez na raid bosse. Musis fakt jedine recountem.

    Jarkan: j to AP je +33 (30% ze 110), dps je AP/14 (aspon bylo v tbc), co se ukazuje v tooltipu u debuffu na cili nemusi odpovidat realite (u vipera s aspect mastery se to taky ukazuje blbe bez -10%)
    Nekdo by rekl, tvle 33 AP na to se muzu vykaslat, ale pozor: je to +33AP*pocet ranged attackeru - to uz neni tak zly, ale furt nic moc... a ted uvaz MFD s +30% bonusem. Tohle uz asi bude na mangos vyssi divci a nedockame se :(

    Na ten hit to mas strasne malo strel, ani 100 si myslim nestaci na presne mereni 1ho %.
    Nemas sanci bez combat stats, nebo recountu. Muzes este pouzit /combatlog a soubor pak nahrat jako CSV do excelu a analyzovat v nem (tohle ale delam jen dyz recount nestaci).

    šanci na hit creepy stejnýho lvlu máš 90%+hit rating + focused aim...
    tzvn. hit cap je 99%
    system funguje obracene, mas sanci na miss ne na hit, a tu snizujes
    tzn. sanci na hit stejnyho lvlu mas 95% + talenty + hit rating (lidska logika)
    sance na miss je 5% - (hit rating/15.77) - focused aim; pod 1% uz nesnizuj (system WoW, i mangosu??)

    vsem studentum v oblasti Hit Ratingu doporucujuhttp://www.wowwiki.com/Hit_rating#Calculating_miss_rate

    jo este 1 wotlk zmena, v tbc bylo treba na raid bosse hit cap 9%, ale ted by to dle mereni na offiku melo byt jen 8% (ono zas ale na 80 lvlu je 32hit 1%)

    [ Upravil alanalan01  18-09-2009, 19:14:21 ]

    _______________________________
    goliathus
    • Reply #132  |  18-09-2009, 19:31:52
      [link]
    Aby nedoslo k nedorozumneni...
    Ja nerikam, ze [Bloodthirsty] neleci... To co rikam je, ze nezvysuje happiness, kterou by mel zvysovat take...

    _______________________________

    Kaprik
    • Reply #133  |  19-09-2009, 03:34:48
      [link]
    Všimol si vlastne niekto to že talent Aimed shot pridava len 35 dmg? (SOM LVL 35 = rank 2)
    Som sice novačik a hram tuto hru prvy krat ale bolo to podla mna naj kuzlo na prisery.
    Dal som mark a nasledne Aimed shot to mal mob len 50% a už som ho dostrielal kym došiel ku mne.
    Teraz mi to pride slabsie ako Arcane shot nakoľko stoji omnoho vic many.

    Neviem čo je spravna funkčnosť ale toto kuzlo podľa mna dosť oslabili.
    MOžno mi poviete ze na 70 lvl (som 35) bude pridavať 408 ale to sa prave pytam či je to teda všetko v poriadku?

    Ďakujem za vyjadrenie akeho kolvek skusenejšieho hrača.
    Nechcem pridelavať prácu GM ale nerad by som aby sa to nahodov prehliadlo.

    Radoslav

    Pridavam talent builder ktory sedi na našu verziu.
    http://talent.mmo-champion.com/?hunter#,,10433

    [ Upravil Kaprik  19-09-2009, 03:36:01 ]

    _______________________________
    Blizzy
    • Reply #134  |  19-09-2009, 09:26:18
      [link]
    Ad Aimed Shot - jeji system se dost na wotlku zmenil, stala se z ni instatni strela (jupi), ovsem za cenu snizeni dmg (co nadelame) - jeji ucel se zmenil, hodi se ted hlavne na pvp, aspon tak jsem to pochopila ja. :)

    _______________________________
    Rogan
    • Reply #135  |  19-09-2009, 10:09:25
      [link]
    Aimed shot-->Malinky priklad, Buh vzal Adamovi zebro aby splodil Evu. Huntrum vzal Cely Hrudni kos asi za utrapy ktere ve svete vyvolaval a zaslouzil si Trest v podobe jaky ted je, ale ver ze ne jen Aimed je oslabeny ;o)
    Ja osobne mam 70l a je mi moc lito jake ted budou mit nizsi levly naseho klasu problemypri expeni.

    PS: Pevne nervy ;o)

    _______________________________


    Jarkan
    • Reply #136  |  19-09-2009, 11:22:40
      [link]
    Ad Aimed Shot - jeji system se dost na wotlku zmenil, stala se z ni instatni strela (jupi), ovsem za cenu snizeni dmg (co nadelame) - jeji ucel se zmenil, hodi se ted hlavne na pvp, aspon tak jsem to pochopila ja. :)


    Aimed byl vždy hlavně na pvp kvůli následně na 10sec snížnýmu healingu targetu o 50%

    _______________________________


    Moku2
    • Reply #137  |  19-09-2009, 12:59:06
      [link]
    Quote: Jarkan | 19-09-2009, 11:22:40
    Ad Aimed Shot - jeji system se dost na wotlku zmenil, stala se z ni instatni strela (jupi), ovsem za cenu snizeni dmg (co nadelame) - jeji ucel se zmenil, hodi se ted hlavne na pvp, aspon tak jsem to pochopila ja. :)


    Aimed byl vždy hlavně na pvp kvůli následně na 10sec snížnýmu healingu targetu o 50%


    Offtopic:
    Jarkane prosim nauc sa pouziva Quote, lebo to sa neda citat takto.

    _______________________________
    "Radšej byť nenávidený za to, kto som, ako milovaný za to, kto nie som"

    Jarkan
    • Reply #138  |  19-09-2009, 13:31:11
      [link]
    používat ho umim.. ovšem jsem jinak lama na kompy a PMka a Quote mi jaksi nefunguje :D

    _______________________________


    Kaprik
    • Reply #139  |  19-09-2009, 14:24:50
      [link]
    Dakujem aj ked za neuplnu odpoved, takže talent je v pohode a na 70 lvl to bude tych + 408 dmg? Teraz je to len +35 dmg o tom je hlavne moja otazka. Proste je to na rank a u talentu builderu je uvedeny ten posledny ano?

    DIky

    _______________________________
    Rogan
    • Reply #140  |  19-09-2009, 14:54:12
      [link]
    Quote: Kaprik | 19-09-2009, 14:24:50
    Dakujem aj ked za neuplnu odpoved, takže talent je v pohode a na 70 lvl to bude tych + 408 dmg? Teraz je to len +35 dmg o tom je hlavne moja otazka. Proste je to na rank a u talentu builderu je uvedeny ten posledny ano?

    DIky


    80 level na 70 s MM talenty je to kolem 229 az 230

    _______________________________


    pages: 1 5 6 [ 7 ] 8 9 10 14
    Forum Nav : Jump To This Forum