• Login: Password:
  • CzechWoW » Forum » Talenty a spelly » [WotLK Spelly] Hunter
    pages: 1 4 5 [ 6 ] 7 8 10 14
    Rogan
    • Reply #101  |  16-09-2009, 10:50:18
      [link]
    + marks of death mas pravdu, mam dojem ze si dela co chce... :(

    _______________________________


    Rogan
    • Reply #102  |  16-09-2009, 11:18:34
      [link]
    Volley, omlouvam se, funguje jak ma,to co jsem uvadel byl celkovy dmg a ten sedi. Na poslednim ranku 80l bude dmg daleko vyssi.

    _______________________________


    Jarkan
    • Reply #103  |  16-09-2009, 12:59:26
      [link]
    hmm tak koukám že se na hunta asi fakt vykašlu.. nebo ho pošlu na dovolenou..takovej hunt jak mì baví hrát (marks+surv) je polofunkèní..

    SUREFOOTED: 3TP snížení moving imparing efektù o 30%...mi z 6sec stunu od palata udìlalo 5sec (to by se snad s pøimhouøenim oka dalo považovat za funkèní se zaokrouhlenim nahoru, vychází mi jinak na 4.2sec) a 5sec stun od palata mi to nechalo na 5sec(mìlo by být 3.5).. opìt tøi talenty víceménì v háji tedy..

    [ Upravil Jarkan  16-09-2009, 13:01:16 ]

    _______________________________


    Rogan
    • Reply #104  |  16-09-2009, 13:05:25
      [link]
    Arcane shot rank 9 273dmg + 3 talenty 15% k dmg= 314dmg + dodatecna agilka a AP, je velka skoda ze se to nescita primo s ap a agi....bozeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    _______________________________


    alanalan01
    • Reply #105  |  16-09-2009, 13:33:47
      [link]
    Leshi talent na stingy nefunguje, sice se ti ve spelu ukaze navyseni dmg ale recout jasne vypise 1180 dmg coz je zakladni...
    V combat logu je jasne videt ze dmg ze serpentu pridava, kontroloval sem to pridavanim po 1 tp do talentu

    deterrence sem se prepsal, sry bylo 3am

    arcane shot formule je takova jakou uvadim (agi i ap z talentu se pocita neb ovlivnuje RAP a ten slouzi jako vstupni promena do rovnice) (pocital sem to z AP co mam celkem, tzn i talnty a staty)

    [ Upravil alanalan01  16-09-2009, 13:35:20 ]

    _______________________________
    Rogan
    • Reply #106  |  16-09-2009, 14:19:52
      [link]
    Leshi prehod si na PvP set a klikni na serpent bude ti uvadet nejaky dmg, zapni si recout a vystrel do nekoho jen stingem, pak prehod na PvE a opet ti bude uvadet jine cislo a nedas tolik kolik tam je napsane...
    Pak si to vyzkousej i bez talentu a bude to blbnout stejne tak...nedas tolik kolik pise Sting

    [ Upravil Rogan  16-09-2009, 14:24:02 ]

    _______________________________


    Moku2
    • Reply #107  |  16-09-2009, 14:22:25
      [link]
    Quote: Rogan | 16-09-2009, 11:18:34
    Volley, omlouvam se, funguje jak ma,to co jsem uvadel byl celkovy dmg a ten sedi. Na poslednim ranku 80l bude dmg daleko vyssi.
    No neviem ci mozem suhlasit s tym volleyom....... Ked budem davat na lvl 80 .. minimalne 600 a crity za 1500 vtedy poviem ze je to funkcny.. ... a zeby na 70tke bol mal dmg 150+ tak to je smiesne.

    Quote: Jarkan | 16-09-2009, 12:59:26
    hmm tak koukám že se na hunta asi fakt vykašlu.. nebo ho pošlu na dovolenou..takovej hunt jak mì baví hrát (marks+surv) je polofunkèní..
    Jarkan o tom som vravel :D. Hunter je pekne na nic pro prechode.

    [ Upravil Moku2  16-09-2009, 14:24:38 ]

    _______________________________
    "Radšej by nenávidený za to, kto som, ako milovaný za to, kto nie som"

    Rogan
    • Reply #108  |  16-09-2009, 14:24:55
      [link]
    Quote: Moku2 | 16-09-2009, 14:22:25
    Quote: Rogan | 16-09-2009, 11:18:34
    Volley, omlouvam se, funguje jak ma,to co jsem uvadel byl celkovy dmg a ten sedi. Na poslednim ranku 80l bude dmg daleko vyssi.
    No neviem ci mozem suhlasit s tym volleyom....... Ked budem davat na lvl 80 .. minimalne 600 a crity za 1500 vtedy poviem ze je to funkcny.. ... a zeby na 70tke bol mal dmg 150+ tak to je smiesne.


    Dneska jsem dal Critem 459

    _______________________________


    alanalan01
    • Reply #109  |  16-09-2009, 14:51:16
      [link]
    Volley je spravne, officialni vzorec na dmg je v mym postu .

    Leshi prehod si na PvP set a klikni na serpent bude ti uvadet nejaky dmg, zapni si recout a vystrel do nekoho jen stingem, pak prehod na PvE a opet ti bude uvadet jine cislo a nedas tolik kolik tam je napsane...
    Pak si to vyzkousej i bez talentu a bude to blbnout stejne tak...nedas tolik kolik pise Sting


    Tak to je jasny, viz vzorec: [RAP * 0.2 + X] Nature damage over 15 sec. Ted to du teda propocitat, vysledky dam do hlavniho postu...

    Dik za polemiku, konecne se tak aspon nekam dostanem :)


    _______________________________
    Jarkan
    • Reply #110  |  16-09-2009, 15:39:37
      [link]
    Jarkan o tom som vravel :D. Hunter je pekne na nic pro prechode.

    bohužel èim víc hunta zkoumám tim víc ti musim dát za pravdu..jn beast master si neochoèí poøádnýho peta a i kdyby nemá focus.. MFD z marks asi nej talent co dìlá dmg.. nefacha.. survival je takovej survival ze jsem s tim dostaval v bg vetsi kouø než s polofunkènim marks.. moc jsem toho zkrátka nepøežil, resp. skoro nic..ne skoro.. vùbec nic..

    jako Jarkan si dává dovolenou.. od pvp urèitì(dokud se nìco nezlepší novejma verzema mangosu nebo i nìjakym zásahem z hùry).. co se expení a pve týèe uvidim, ale ani tim se mi dvakrát nechce ztrácet èas když pak tøeba stejnì bude vše polofunkèní..

    pøes 120dnù moojeho života je v .... díky wotlk :D

    [ Upravil Jarkan  16-09-2009, 15:40:14 ]

    _______________________________


    alanalan01
    • Reply #111  |  16-09-2009, 16:23:28
      [link]
    Serpent sting stripped to the bone, aneb jizdenka buglandem :)

    Dmg ukazovane tooltipem je spravne dle oficialniho vzorce (posledni kontakt z offikem)

    Realne dmg ze stingu je nizsi nez ma byt, bez Imp. Stings (0/3) to vypada asi takhle:
    - rank / %z dmg v tooltipu | 10 / 78.6%, 8 / 75.2%

    Realne dmg ze stingu je nizsi nez ma byt, s talentem Imp. Stings 3/3 to vypada asi takhle:
    - rank / %z dmg v tooltipu | 10 / 86%, 9 / 85.3%, 8 / 84.2%, 7 / 81.9%

    dmg neni redukovan armorem, ale resistence ho snizuji - sance na resist, resistovane hodnoty sou 0.25*realneho dmg/tick, mam zaznamenany nasobky 2 a 4. Talent nema na resist vliv. Dmg v combat logu se pise stejny, ale za nim je (resisted a kolik). Dmg se meni s AP, ale po vystreleni ho zmena AP uz neovlivni.

    Talent Imp. Stings ma obdobny neduh, nepridava 10%, ale spis jen 9% k dmg. Ze by se tam vloudila Vladimirovi Iljicovi do toho mangosu nejaka chybicka? :D

    Testovano na lvl70 pala (Sqert) 0 nature resistu, u creep obdobny cisla.
    *) tooltip = to okno co vidis kdyz na spell najedes mysi ve spellbooku, main post upravim

    edit: omluva, resist je 0.25*dmg/tick, ale zapomnel sem ze pri resistu 35. Ci vic resistu tim vetsi bude ten nasobitel. Tohle sem nezkousel vubec....


    [ Upravil alanalan01  16-09-2009, 18:45:26 ]

    _______________________________
    Rogan
    • Reply #112  |  16-09-2009, 17:01:18
      [link]
    Hunter PvP na TBC +75% ze 100%
    Hunter PvP na Wotlk, nevim jestli mate stejny dojem ale vidim to na +/- 40% ze 100%

    Ani roguny nejsou na tom tak blbe :(

    PvE je to daleko lepsi ale ne kazdy ma stejne chute...

    Ze by se tam vloudila Vladimirovi Iljicovi do toho mangosu nejaka chybicka? :D

    Ja myslim ze nikdy huntra nehral a nemel ho hrat v planu!

    [ Upravil Rogan  16-09-2009, 17:09:28 ]

    _______________________________


    Rogan
    • Reply #113  |  16-09-2009, 17:44:17
      [link]
    Hmm dalsi Bug, kdyz mate talent Concusive barrage a hodite volley blizko sebe dostanene dazet!!!!
    Za chvili si budeme davat kill sami sobe.

    _______________________________


    alanalan01
    • Reply #114  |  16-09-2009, 18:48:58
      [link]
    Za chvili si budeme davat kill sami sobe.
    Pockej si na Kill Shot :D Treba z nej udelali self-kill shot :)

    _______________________________
    Blizzy
    • Reply #115  |  16-09-2009, 18:50:34
      [link]
    ...Arcane Shotou uz ted muzes strilet po vlastnim petovi, guardech, Thrallovi, hracich, po vsem :D

    _______________________________
    Jarkan
    • Reply #116  |  16-09-2009, 21:16:07
      [link]
    a ja v tom hyjalu se divim z ceho to dazed :D

    fakt zady k utesu a disengage


    _______________________________


    alanalan01
    • Reply #117  |  17-09-2009, 01:30:48
      [link]
    Kill Command - de vam to nekomu? Tvari se to asi jako aura, ale zadnej buff ani proc mi to neukazuje, ze by to zlevnovalo neco petoj pochybuju...

    _______________________________
    Jarkan
    • Reply #118  |  17-09-2009, 08:25:08
      [link]
    fakt zlomit luk pøes koleno a vykašlat se na to...

    kill command.. mno jako jde ten skill spustit, ale jestli neco dìlá.. navrch když pet je poøád bez focusu :D

    [ Upravil Jarkan  17-09-2009, 10:13:14 ]

    _______________________________


    hayyatte5
    • Reply #119  |  17-09-2009, 15:44:18
      [link]
    mam otazku >> preco na nasom servery nefunguje snake trap? a na posr... funku kde sa nikto o nic nestara proste ide a dokonca ide spravne jak na TBC tak na Wotlk ;/

    Dalsia vec hunti, dufam ze si vsetci uvedomujete ze ked bude kill shot bugli a nebude fungovat mozme si rovno zmazat postavy, pretoze tato abilita jak v pvp tak pve je jedinym zeliezkom v ohni kazdeho hunta, ked rany za 8-13k niesu v naxxe v t7.5 eq ziaden problem, a takisto v pvp ked ma protivnik 20% je defacto mrtvy :D

    ad Kill Command >> ten mi siel pet sa nasral buffol sa mi [neviem ci to malo ikonku] ale dal vacsiu ranu, ale nechcel by som byt testerom tychto abilit kedze som bol BM huntom asi 12 hodin herneho casu dokopy :D

    takze ja osobne obrat od Survu k marksman aspon na cas expenia do 78 lv



    _______________________________



    Michael9R
    • Reply #120  |  17-09-2009, 19:20:39
      [link]
    Quote: hayyatte5 | 17-09-2009, 15:44:18
    mam otazku >> preco na nasom servery nefunguje snake trap? a na posr... funku kde sa nikto o nic nestara proste ide a dokonca ide spravne jak na TBC tak na Wotlk ;/


    asi presne pre to, preco sme dlho nemali ani areny a inde uz boli a to otazka kompatibility + verim tomu ze to funko ide na trinity

    _______________________________



    Gaiden Shinji: "The best techniques are passed on by the survivors."
    pages: 1 4 5 [ 6 ] 7 8 10 14
    Forum Nav : Jump To This Forum