• Login: Password:
  • CzechWoW » Forum » Talenty a spelly » [WotLK Spelly] Druid
    pages: 1 2 3 [ 4 ] 5 6 7
    malorn
    • Reply #61  |  21-09-2009, 17:18:57
      [link]
    No existuji 2 parametry co vemlmi ovlivnuji schopnosti healera a to je rychlost healovani (zivoty/cas(hp/s)) a efektivnost healovani (zivoty/mana (hpm))

    Dovolim si zde zatezovazovat forum trochou teorie

    Efektivnot jednotlivych direkt healu (ne HoT) se meni i se vzrustajicim spell powerem a v podstate to lze vyjadrit primo grafem.

    Z grafu je patrne, ze zcela nejsilnejsi heal je Regrowth s [Glyph of Regrowth] za nim hned Nourish s maximalnim efektem z HoT a T7 bonusem za 4 kousky. (kouzlo zde nefunguje spravne takze za Nourish efektivni rychost povazume tmave cervenou caru) a hned za tim Healig Touch s Glyph of Healing Touch - ten se pri HB nad 3000 dostava do popredi (3000HB je uz dost s novym systemem)

    Tim se zda, ze Healing touch s glyphem a s velkym spell power i Healing Touch bez glyfu se stavaji ve wotlku vyhodnymy diky casu. Nadruhou stranu sem na zacatku psal o 2 parametrech healu - tim druhym je narocnost na manu (jez nam ve wotlk vyrazne zkrouhly takze i stromu dojde mana)



    Tady jiz je videt spravny zamer Nourishe jez by mel byt pouzivan hlavne pro prime healovani a je videt ze jeho efektivnost je velmi vysoka pri plnem stacku HoT, ale i pri pouze jedine HoTce zatimco Healing Touch s glyphem povazujme do HB pod 2000 jako nejmene vyhodny a i pote neni uplne nejlepsi. (Celkem dobre je na tom co se tyce vyhodnosti i Healing Touch bez glyphu)


    Muj zaver: pouzivani glyphu na Healing Touch je silne situacni a volny slot na glyph ma podle meho lepsi vyuziti (napr Glyph of Regrowth) - Healing Touch byl healem jez pouzival feral v ruznych situacich a zustava to i nadale. Z grafu muze vyplivat ze efektivni je i samotny Healing Touch, ovsem zdebych upozornil na to, ze je to healing s nejdelsim casting timem ve hre a vas MT vas zabije kdyz si budete 3s (3,5s bez talentu) rollovat heal a on dostane mezitim 2 rany od bosse a wipnete.


    Vse je brano s maximalnim talentovym vylepsenim jake je mozne pro dany spell.

    Podekovani Phaelii a jejimu blogu o healovani (v soucasne dobe jiz ukoncenem) za sdileni informaci.

    opraveny nejvice do-oci-bijici preklepy

    [ Upravil malorn  21-09-2009, 20:17:22 ]

    _______________________________

    Is that my Lifebloom or did someone just use a [Silk Bandage]?
    MrDino
    • Reply #62  |  21-09-2009, 17:25:24
      [link]
    Quote: LordDean | 21-09-2009, 14:25:22
    Quote: MrDino | 20-09-2009, 10:35:58
    neviem naco si mi sem hodil odkaz na ten glyph Wist ...
    Ten Glyph by měl snižovat heal toho touchu o 50% To i tak dávaš 5k ?

    crit :)

    _______________________________


    pato98765
    • Reply #63  |  27-09-2009, 08:34:54
      [link]
    Ten glyph znizi o 50% cast time ale aj silu toho spellu

    _______________________________




    LiDr77
    • Reply #64  |  20-10-2009, 11:21:11
      [link]
    mam takovy dojem ze [Ferocious Bite] funguje trochu spatne, ze nestoji 35 en. ale neco kolem 60 en. Nemam zkusenost s ostatnima spelama za combo body. Takze bych rad vedel jestli je to jen ma zkusenost nebo i ostatnich. Diky

    EDIT: vsiml jsem si toho v raidu, kdy jsem mel polovinu energie a nic a pouzit jsem ho mohl az pri 3/4 energie. (mozna delam neco spatne :D)

    [ Upravil LiDr77  21-10-2009, 09:00:00 ]

    _______________________________

    Selmicka (80), Stistko (80),Leopold (70) a Neposeda(70)
    Stultorum Mater sempiter gravida
    ----
    hrál jsem TBC, WoTLK, Cata a na offi i MoP, momentálně s WoW končím a hraji SWTOR a WoT
    dyingpass
    • Reply #65  |  20-10-2009, 11:38:11
      [link]
    Rip funguje dobre, mnoho palchu vi :)
    Ferocious Bite netusim, dneska otestuju
    malorn
    • Reply #66  |  21-10-2009, 15:32:09
      [link]
    Taky by problem mohl byt v zobrazovani energiie a skutecnou energii. Nove se regen eng/mana atd zobrazuje v realnem case, ale ve skutecnosti je prirustek jen jednou za cas (myslim ze kdyz sam sebe hodis do targetu tak vidis jak to ve skutecnosti skace po kouskach) je to myslim vec mangosu a klienta kdy klient to propocitava aby se to zobrazovalo kontinualne (jako na offi) zatimco mangos tak trochu zustava u stareho systemu skoku. Tim se stava ze vidis ze mas dostatek eng/many a pritom ti to nahlasi ze ne.

    Behem meho (kratkeho) obdobi ferala sem si nevsiml zadneho problemu s energii nez zobrazeni. Jinac nezapomen ze [Ferocious Bite] sezere vsechnu energii takze kdyz vidis ze mas 35 ve skutecnosti mas napr 20-30 a ve chvili kdy to davas znova tak uz muzes mit 40-50(-60) a sezereto vsechno.

    [ Upravil malorn  21-10-2009, 15:38:54 ]

    _______________________________

    Is that my Lifebloom or did someone just use a [Silk Bandage]?
    pena132
    • Reply #67  |  21-10-2009, 16:28:54
      [link]
    Quote: LiDr77 | 20-10-2009, 11:21:11
    mam takovy dojem ze [Ferocious Bite] funguje trochu spatne, ze nestoji 35 en. ale neco kolem 60 en. Nemam zkusenost s ostatnima spelama za combo body. Takze bych rad vedel jestli je to jen ma zkusenost nebo i ostatnich. Diky

    EDIT: vsiml jsem si toho v raidu, kdy jsem mel polovinu energie a nic a pouzit jsem ho mohl az pri 3/4 energie. (mozna delam neco spatne :D)
    Quote: malorn | 21-10-2009, 15:32:09
    Taky by problem mohl byt v zobrazovani energiie a skutecnou energii. Nove se regen eng/mana atd zobrazuje v realnem case, ale ve skutecnosti je prirustek jen jednou za cas (myslim ze kdyz sam sebe hodis do targetu tak vidis jak to ve skutecnosti skace po kouskach) je to myslim vec mangosu a klienta kdy klient to propocitava aby se to zobrazovalo kontinualne (jako na offi) zatimco mangos tak trochu zustava u stareho systemu skoku. Tim se stava ze vidis ze mas dostatek eng/many a pritom ti to nahlasi ze ne.

    Behem meho (kratkeho) obdobi ferala sem si nevsiml zadneho problemu s energii nez zobrazeni. Jinac nezapomen ze [Ferocious Bite] sezere vsechnu energii takze kdyz vidis ze mas 35 ve skutecnosti mas napr 20-30 a ve chvili kdy to davas znova tak uz muzes mit 40-50(-60) a sezereto vsechno.


    Ano je to tak, problem je v prepocitavani a zobrazovani energy, dovolim si zkopirovat chrostovu zpravu kterou jsem obdrzel kdyz sem si vsimnul ze energy neni v poradku:

    to je nesvar noveho pocitani.

    Do ted se aktualizovali data po 5sec, pripadne 3sec .. takze napr ti kazde 3sec naskocilo +20 energy. A bylo to zrejme.

    Jenze od wotlku to vse blizzard udelal kontinualne. Takze zadny 20 energy 1x za 3sec, ale pekne nejakych 3.3 energy kazdych pul vteriny .. atd atd to same mana a spol.

    Cislo u portretu tveho charu to pekne ukazuje jak to jede, takze to vypada hezky.

    Jenze mangos zatim stale pocita po tech usecich jako driv. A v prubehu se to snazi zaokrouhlovat, porovnavat, upravovat atd.

    Krasne to je videt kdyz vybijes svou manu / energy a pak targetnes sebe... U tveho portretu vlevo se klient snazi jet dle blizzardu, zatimco v tvem targetu vpravo vidis, jak se to skutecne pocita - po usekach.

    Lidsky receno, kdyz mas vec co chce 45 energy a energy nabiha po 20 jednotkach, tak :
    Pri 0 nemuzes.
    Pri 20 nemuzes.
    Pri 40 nemuzes.
    Pri 60 muzes. ... provede se a zustane 15.
    Pak to skoci na 35 - nemuzes.
    Pak 55 - muzes, provede se zustane 10.
    Pak to skoci na 30 - nemuzes.
    Pak na 50 - muzes, provede se zustane 5.
    ... atd atd

    Ale portret vlevo pote co dosahne 40 a zacne bezet v mangosu usek po kterem ma skocit 60, tak uz se snazi propocitavat a kontinualne to tam leze 41, 42, 43 ... Jenze i kdyz uz je tam nalezene trebas 50, tak tech 50 nemas .. mas porad 40 az do konce useku, kdy ti mangos udela +20.

    Takze nemas:
    40, 43, 46, 49, 51, 54, 57, 60, 63, 66, 69, 71, 74, 77, 80, ...
    Ale mas:
    40, 40, 40, 40, 40, 40, 40, 60, 60, 60, 60, 60, 60, 60, 80, ...


    _______________________________



    LiDr77
    • Reply #68  |  22-10-2009, 10:01:46
      [link]
    to me nenapadlo, dat se do targetu abych videl kolik energie doopravdy mam. Diky za osvetu :D.


    _______________________________

    Selmicka (80), Stistko (80),Leopold (70) a Neposeda(70)
    Stultorum Mater sempiter gravida
    ----
    hrál jsem TBC, WoTLK, Cata a na offi i MoP, momentálně s WoW končím a hraji SWTOR a WoT
    Wist
    • Reply #69  |  23-10-2009, 15:47:03
      [link]
    Ešte doplním, ak si prečítate popis spellu [Ferocious Bite], tak zistíte, že má zobrať všetku energy ktorú máš. On totiž premieňa energy nad cenou spellu na dmg (tzv. ak máš 50energy, 35stojí spell a 15ti premení na DMG). Pomer energy-dmg si môžete prečítať v popise spellu.

    _______________________________

    malorn
    • Reply #70  |  24-10-2009, 09:29:08
      [link]
    mam tendenci neco napsat, a vzhledem k lidem co vidam v raidech (a nekolika malo kladnym komentum na minuli prispevek) opet neco k resto druidovi snad nevadi. Zkusenejsi se mozna muzou neco malo dozvedet konkretneji co tusi a nebyli si jisti, ale berte to spis jako post pro zacinajici hrace, anebo lidi jez maji o stromech kladne smysleni i prez to, ze zatim si hrajou jak kotata.
    Zkusim neco napsat na tema [Lifebloom] kouzlo jez melo vsechny nej a stale ma + u nekterych i titul nejnerf.

    Nejdriv zmeny co se udaly nastupem wotlku:
    cena kouzla stoupla z puvodnich 220Mp na 28%baseMP (660Mp na 70lvl, 980Mp na 80lvl)
    efektivnost healu v prubehu kouzla klesla o zhruba 8% (mozna jste si nekteri vsimli poklesu) a i razantni pokles zaverecneho bloomu.
    kolem a kolem je to drasi, ale o to horsi.

    Nadruhou stranu lifebloom byl, priznejme si to, prilis silny pokad dmg dostavali 1-4 tanci a ukolem stroma bylo "jenom udrzovat" nastackovane lifebloomy a po cely cas boje tak vyuzivali 187% +Healing koefficient (doufam ze to nectou priesti ). Novy system prinasi zmeny, jez v konecnem vysledku delaji lifebloom vyvazenejsim a pritom prinejhorsim stejne dobrym jako byl drive.

    Zacnu mana efektivnosti...
    Nove chceme vzdy rychle nandat na MT 3 stacky healovat okolni partu a nechat lifebloom spadnout - a to je to uzasne. Po konci doby kouzla se nam vraci 1/2 zakladni ceny kouzla, tj cena bez jakekoliv redukce ceny a coz je prave nova hlavni vyhoda kouzla. V [Tree forme] je cena redukovana o 20% na (prozatim) 530Mp (782Mp 80lvl), avsak po vyprchani stale vraci 330 (490 80lvl). Vyhovovat nam budou i 2 kusy T7 setu (tento bonus je ziskatelny i bez Naxxu za badge) snizuji manu potrebnou o dalsich 5% a tim se dostaneme na hodnotu jez se prekonava puvodni cenu.

    Dalsi je kombinace Lifebloom a [Omen of Clarity] je nyni perfektni vec jak ziskat lepsi mana regen, protoze umozni vycastit nasledujici kouzlo bez pouziti many, ovsem opet po vyprseni tuto manu ziskavame (pri prumernem castu 1 kouzlo za 3s a pouziti lifebloomu na 70 lvlu je to adekvatni 27,5Mp/5, pri castu 1 kouzlo kazde 2s 39Mp/5 - jenom na mane co se vrati nepocitano s manou jez nam to navic usetri za vyvolani kouzla - v pripade zajmu muzu nekdy rozepsat). Nekdy je to tezke si vsimat procnuti, ale stoji za to

    ...bohuzel healing...
    s tim, ze healing od naseho do teto doby nej kouzla je mensi moc nenadelame. Stale jej ale muzeme pouzivat. Co se nezmenilo - nasim cilem je co nejvice na MT (OT) udrzet lifebloom co nejvice nastackovany po co nejdelsi dobu. Zmenilo se jak.

    Nove vyuzivame balanc vetev a zde nejvice [Nature's Splendor] jez prodlouzi dobu trvani o 2s coz je v jistem smyslu 33% (ano sice trvani kouzla je 7s ale pouze 6 je tiknuti a 7. je "vykveteni"). Tento talent je take dulezity pro mana efektivnost, nebot prave diky nemu se dostavame s pomerem zivoty za manu (Hp/Mp) na urov jez byla drive kdy cena byla vicemene stejna (viz vyse), ovsem silnejsi efekt. Pri pouziti glyfu [Glyph of Lifebloom] tuto efektivnost jeste dale zvysime a hlavne prodlouzime efekt kdy lecime plnym stackem o dalsich cca 11%.

    Protoze stack nechavame vzdy vyprset az do uplneho konce a az teprve pote nahazuje cely novy stack dostavame k tomuto novemu stylu i talentove vylepseni v podobe [Gift of the Earthmother]. Snizeni global cooldownu (GCD) se eliminuje doba nez cely stack znova obnovime a tim i snizejem dobu kdy: mame snizenou schopnost healovat partu/raid, tank dostava mensi heal nejenom v podobe lifebloomu, nemuzem se prilis venovat CC (crowd control - jen se zminim, kdo si nevsim, nove muzem korenovat i uvnitr instanci apod, i kdyz stale musime "vyskocit" ze stromu). Na tento talent bych koukal jako na zvednuti haste rating pouze pro urcita kouzla (instntky) a to o nemalou hodnotu - na 70lvl je 20% jez ziskame timto talentem adekvatni 315,4 haste ratingu jez bychom museli nahnat itemy, na 80lvlu dokonce pak 655,8
    [Haste Rating Required Per 1%:Level 60-10;Level 70-15,77;Level 80-32,79:wowwiki:]
    nezapomente, ze GCD nejde snizit pod 1s.

    Takze nakonec...
    kolem a kolem to precijenom asi nebude tak spatne jak se na prvni pohled mohlo zdat, kouzla na liste zustavaji stejna jen se meni zpusoby jejich pouzivani v neco co by se nemelo moci shrnout macrem na restackovani bloomu po 6s, ale dava prostor pro pouzivani i dalsich kouzel.

    Is that my Lifebloom or did someone just use a [Silk Bandage]?


    skola v moonglade


    [ Upravil malorn  24-10-2009, 10:07:42 ]

    _______________________________

    Is that my Lifebloom or did someone just use a [Silk Bandage]?
    vin
    • Reply #71  |  24-10-2009, 15:16:17
      [link]
    malorn vyborny prispevok, ale Gift of Earthmother nefunguje
    malorn
    • Reply #72  |  24-10-2009, 16:23:55
      [link]
    no co koukam na prvni stranu tady tak [Gift of the Earthmother] by mel fungovat a nefunguje [Revitalize] coz je spise pvp talent. Sam nemohu potvrdit pac sem budu davat talenty az 70-80lvl. Takze prosim nejakeho stroma jez tam ma talenty jesli tomu tak opravu je.

    [ Upravil malorn  24-10-2009, 16:26:05 ]

    _______________________________

    Is that my Lifebloom or did someone just use a [Silk Bandage]?
    vin
    • Reply #73  |  24-10-2009, 16:41:02
      [link]
    na teste aj s gift of the earthmother mali vsetky spelly rovnake global CD. Tych 20% robi 0,3 sekundy, takze na action bare by bolo vidiet, ze dalsi LB uz ide pouzit, ale napr. moonfire ma este tych 0,3 sekundy CD. Takze su 2 moznosti : alebo to nejde vobec, alebo to skracuje GCD vsetkych spellov.
    Wist
    • Reply #74  |  25-10-2009, 09:24:44
      [link]
    Po prvé, je to 0,2sekundy. Po druhé, rád by som mnohé veci upravil na úvodnej stránke (čo funguje a čo nie, totiž prišla nová revízia a s ňou sa pár vecí zmenilo), avšak zakladateľom topicu je Espectro a preto to môže upraviť len on.


    _______________________________

    vin
    • Reply #75  |  25-10-2009, 10:27:37
      [link]
    wowwiki :

    The global cooldown is generally 1.5 seconds for all classes except rogues and cat form druids, whose abilities are mostly one second global cooldown.


    20% z 1,5s je 0,3s. Ale nechcem sa hadat.
    LiDr77
    • Reply #76  |  26-10-2009, 08:31:33
      [link]
    Quote: Wist | 23-10-2009, 15:47:03
    Ešte doplním, ak si prečítate popis spellu [Ferocious Bite], tak zistíte, že má zobrať všetku energy ktorú máš. On totiž premieňa energy nad cenou spellu na dmg (tzv. ak máš 50energy, 35stojí spell a 15ti premení na DMG). Pomer energy-dmg si môžete prečítať v popise spellu.


    jj to jsem vedel, jen me zmatlo, ze my fungoval az pri 60 energie, ale bylo to dano mangosem, ktery neregeneruje energii tak jak zobrazuje klient WoW. Jak mam vytazeny celou raidovaci grupu tak je vse nadherne videt. Diky Osiriusovi za prispevek.

    _______________________________

    Selmicka (80), Stistko (80),Leopold (70) a Neposeda(70)
    Stultorum Mater sempiter gravida
    ----
    hrál jsem TBC, WoTLK, Cata a na offi i MoP, momentálně s WoW končím a hraji SWTOR a WoT
    Wist
    • Reply #77  |  26-10-2009, 18:27:46
      [link]
    Quote: vin | 25-10-2009, 10:27:37
    wowwiki :

    The global cooldown is generally 1.5 seconds for all classes except rogues and cat form druids, whose abilities are mostly one second global cooldown.
    20% z 1,5s je 0,3s. Ale nechcem sa hadat.


    Áno máš pravdu, ja som úplne zabudol, že to len ja ako feral mám na spelloch vo formách global cd 1sek a zvyšok má global cd 1,5sek ;-)

    _______________________________

    Lonewolf
    • Příspěvky: 6939
    • GM & Moderátor
    • Reply #78  |  27-10-2009, 22:10:15
      [link]
    Na základě žádosti a domluvy mezi Espectrem a Wistem přepsány původní 2 posty tohoto topicu na Wista. Od této chvíle je jejich správcem.

    _______________________________

    ...also known as Flame Keeper Mikalai
    Wist
    • Reply #79  |  28-10-2009, 08:34:11
      [link]
    Na úvodnej stránke tohto topicu nájdete aktualizovaný zoznam funkčnosti všetkých talentov/spellov/glyphov, ktorý sa bude priebežne upravovať na základe zistených zmien podmienených novými revíziami Mangosu a podnetmi od hráčov.

    V prípade, že zistíte chybu v niektorých informáciách na úvodnom zozname na prvej strane, kontaktuje ma cez PM. Nezabúdajte, že tým pomáhate nie len sebe, ale aj druhým.

    Zoznam aktualizovaný a odtestovaný už na novej revízii Mangosu.


    [ Upravil Trigon  24-11-2009, 14:30:27 ]

    _______________________________

    KingWorld
    • Reply #80  |  11-11-2009, 14:00:41
      [link]
    Ahoj,

    talent Moonglow u Balance talentu se buguje..

    Po pridani Bodu do toho talentu funguje ale po 2-3 zmenach formy se bugne a uz nesnizuje hodnotu Many jednotlivích spellů.

    _______________________________



    pages: 1 2 3 [ 4 ] 5 6 7
    Forum Nav : Jump To This Forum