[Deadly poison] (všechny ranky) neaplikuje poison z druhé zbraně, pokud je na targetu nastřádáno 5 stacků.
Zdá se to jako malichernost, ale v případě Assa buildu založeného na [Envenomu] rogun přichází o značné DPS.
Jde to combo - nastackovat na targetu 5x deadly poison, v příslušném buildu je envenom nespotřebuje (talent [Master Poisoner]), takže na targetu zůstane pořád 5 stacků - a deadly poison by měl mít tu fajnou vlastnost, že jakmile už na targetu těch 5 stacků je, tak se při každém dalším zásahu jedem nejen refreshne timer, ale aplikuje se poison i z DRUHÉ zbraně ;) A při efektu envenomu (až na 6sekund zásadně zvýší šanci instatnu i deadly) se pak má aplikovat ten instant téměř pořád a DPS by se znatelně zvýšilo (samozřejmě by se zvýšilo i bez efektu envenomu, protože 5stacků deadly poisonu z targetu nevyprchá, dokud není zabit :) )
Tak do problematiky jedů nejsem, jako COMB rogun až tak zasvěcen =o) Standartně chodim na PvE d Deadly na MainH a Instant na OffH. Ale to je tak jediný co se mi zatim osvědčilo =oD
Kdokoliv by měl nějakej bližší popis k jedum, co jak kdy a kde používat, nechť využije PM zde na webu, nebo ingame mail =o)