• Login: Password:
  • CzechWoW » Forum » Talenty a spelly » [PvE] Paladin
    pages: 1
    Espectro
    • Příspěvky: 5094
    • Vlastník serveru
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #1  |  06-09-2009, 09:52:39
      [link]
    Zde můžete rozebírat své talent buildy...

    _______________________________


    audi077
    • Reply #2  |  04-04-2010, 23:15:44
      [link]
    Dejte sem někdo nějakej build na protect palu prosím
    Rendlik
    • Reply #3  |  08-04-2010, 09:50:48
      [link]
    Cus. Od casu kdy jsem hral na ofiku se dost zmenilo a i buildy na palaty jsou stavene jinak.
    Muzete me nastinit paladina na expeni? Sam ho nehraju,ale videl jsem v podstate 2 verze - tankadina a retribucha.
    Kdyby mel nekdo cas a treba sem postnul s cim by expil. Trochu si tu hraju s talentama, tak me to zajima.
    a pak kdyz by se Vam chtelo tak raid verze na 70 pro tankadina a retribucha.
    Co me prekvapilo je u 70 (pripadne 80) retribuchu absence seal of command. Seal of Corruption/Vengeance ho uplne nahradi?
    BTW Mass resurekce na lvl 70 to je taky hustotka :-) Kde tenhle spell byl, kdyz jsme progresovali na ofiku :-)
    erosennin
    • Reply #4  |  08-04-2010, 11:08:29
      [link]
    Tak tady snad najdete všechno co je třeba :)
    http://www.wowwiki.com/Paladin_builds

    _______________________________

    ----------------------------
    Netrefil
    Rendlik
    • Reply #5  |  26-04-2010, 11:52:50
      [link]
    Quote: erosennin | 08-04-2010, 11:08:29
    Tak tady snad najdete všechno co je třeba :)
    http://www.wowwiki.com/Paladin_builds


    Super cteni, aktualizoval jsem spoustu vedomosti o paladinech od dob kdy jsem hraval wow.

    Otazka na telo- teda spis na plát-
    Jakou zbran - konkretne jak rychlou pro TANKADINA

    Na levlovani je me to celkem jasny - do lvl 30-35 retri, pak tankadin s Reckoning a 1H zbrani kolem 2s

    Otazka je co na lvl 70?
    Jake jsou top tankadin zbrane, pripadne co preferujete. Jen me to tak zajima.
    SwaCZa
    • Reply #6  |  08-06-2010, 13:55:04
      [link]
    Prot pala (Tankadin) - něco málo k teorii

    Důležité staty pro Pala tank:

    1. Defense 490 - Ucritable (Wowwiki - defense)
    Defense je skill který snižuje šanci že budete kriticky zasaženi (200% dmg) fyzickým zraněním a také zvyšuje šanci na dodge/parry/block. Po dosažení hodnoty 490 vám boss nemůže dát crit.

    2. Avoidance + block = 102,4% - Uncrushable
    do verze 3.0.3 creepa s lvlem o 4 vyšším než tank mohla dát tzv. Crushing blow (CB) za 150% dmg
    od verze 3.0.3 už jsou Bosové (creepa s lebkou) bráni jako +3 lvl (73lvl) a tak CB zmizely.
    Stále však se vyplatí mít součet Dodge+Parry+Block (včetně +30% z Holy shieldu) alespoň 102,4%.
    Proč? Viz Wowwiki - Attack table
    Každý zásah (hit) bose do vás funguje tak že při výpočtu funguje následující systém:
    Jako první se zapojí šance na
    DODGE - pokud jste úspěšní tak "uhnete" a dmg do vás je 0
    pokud neuhnete nastupuje
    PARRY - pokud jste úspěšní tak útok "vykryjete" zbraní, dmg do vás je opět 0 a navíc máte příští útok rychleji.
    pokud nevykryjete nastupuje
    BLOCK - pokud jste úspěšní tak útok "bloknete" štítem a dmg do vás je snížena o BLOCK VALUE (Block value štítu + 1/2 vaši STR + Block value z eq)
    Pokud tedy součet % šancí těchto schopností je 102,4% a více znamená to že vás boss nemůže zasáhnout plnou dmg, ale "přinejhorším" ji vykryjete štítem s redukcí přes Block value.
    Jednoduchý způsob jak zjistit kolik máte dohromady těch % je toto makro:
    /script dr=function(x)return 1/(1/16+0.9560/x)end;DEFAULT_CHAT_FRAME:AddMessage("Need 102.4 combat table coverage. Currently at: "..string.format("%.2f", GetDodgeChance()+GetBlockChance()+GetParryChance()+5+dr(GetCombatRating(CR_DEFENSE_SKILL)/122.962)))


    3. Stamina vs Avoidance
    Je na každém aby si zvolil jaká rovnováha mezi Avoidance a Stamina mu nejlépe vyhovuje.
    Obecně se dá říct:
    Avoidance (Dodge+Parry) - Častěji se zcela vyhnete hitu, ale pokud je to na úkor staminy tak vás může zabít AoE kvůli low HP.
    Stamina - Více zdraví = více ran vydržíte ale taky jich více dostanete a tak je to na healerech aby jim vydržela mana.

    4. Armor
    Pokud nosíte Plate navíc se staty pro tanka tak máte armoru víc než dost.

    5. Treat - Agro
    Jako tank potřebujete nejen něco vydržet ale taky na sobě toho bose nebo trash udržet.
    Pala tank má agro z Holy dmg kdy spolu se zapnutým Righteous Fury děláte 143% agra přes normal (bilou dmg) a 272% přes Holy dmg narozdíl od paladina ktery Righteous Fury zapnuté nemá.

    Jakou si vzít zbraň:
    Pokud tankujete 1-3 creepy (tzn Boss, nebo trash v malém počtu - např trash v ZA) je jednoznačně výhodnější použít DPS zbraň jako je The Unbreakable Will nebo Cleaver of the Unforgiving s Enchantem +20 STR a brouskem na dps (napr: Adamantite Sharpening Stone)
    Kdy nejvíc agra máte ze spellu Hammer of the Righteous který počítá dmg z dps zbraně.

    V případě že tankujete vetší skupinky 3 a více potvor (Kara, Hyjal apod) tak je výhodná i zbraň se SP jako je Hammer of Judgement protože velkou část agra budete mít z AoE spellu jako je Consecration

    Obecně se dá říct že:
    DPS zbraň = MT zbraň
    SP zbraň = OT zbraň

    Další nezanedbatelná část Agra Tankadina je z Holy shield kdy při každém úspěšném blocku dostane potvora Holy dmg.
    Proto taky Tankadin jede hlavně na block + block value.

    A tím se dostáváme k tomu který že stat nám přidá nejvíc agra.
    Většina spellu paladina si bere stejný bonus ze SP i z AP (1:1) - např Avenger shield má bonus ze SP a AP: (7%*AP)+(7%*SP) - pro každý cíl který zasáhne.
    Pokud tedy máme porovnat staty vychází STRENGTH lépe než SPELL POWER, už proto že díky talentu Touched by the Light dostaneme 60% STR jako SP, takže pokud porovnáme např sockety 12SP a 10STR dostáváme se na 12SP oproti 20AP+6SP a jako bonus ještě +5 Block value.
    STR navíc narůstá +15% z Talentu Divine strength a +10% s Blessing of Sanctuary

    O Hit ratingu a Hit capu, který je na mangosu obecně dost nejasný se tady bavit nechci. Já osobně jsem zastáncem mít soft hit cap (126-127 = 8% melee hit)

    Záměrně tady neřeším rotaci spellu ani jejich využitelnost, to rád nechám na jiných.
    Tento příspěvek není návod jen obecné shrnutí základních informací které se můžou hodit začínajícímu tankovi. To jakým způsobem to funguje v mangos světě je věc druhá. Proto budu rád když se ozvou i jiní tanci a řeknou k tomu svoje.

    _______________________________________________________________

    Zdroje:
    Wowwiki
    wowhead
    3.2 Frequently *Answered* Questions - Tankadin basics
    [Wotlk] Maintankadin 101 - Winchester.

    [ Upravil SwaCZa  08-06-2010, 14:58:32 ]

    _______________________________
    také znám jako Trias, Khamul, Burza, Berta...
    a na druhé straně barikády jako Fall...
    Přes vše dobré ale
    The End
    ________________________________________________

    All we have to decide is what to do with the time that was given us.
    DANIK6
    • Reply #7  |  09-06-2010, 15:43:02
      [link]
    musim pochvalit Triasa je to pekny suhrn ...a asi k tomu ani nieje co dodat :) ..o tychto skutocnostia do bodu 4 by mal vediet kazdy tank ;) ..a dobry tankadin aj vsetko ostatne :)

    _______________________________




    born to be ....
    Rendlik
    • Reply #8  |  17-06-2010, 16:22:35
      [link]
    SwaCZa peknej souhrn. Same "jasne a zname" informace a presto je az spodivem na jake trivialnosti se novopeceni tanci ptaji.

    Jinak (jeste porad) lvluju paladina a musim rict ze prot je masakr.
    Clovek potkava same Retribuchy a retribuch je vs 1 creepa nebo i vs 2 creepy rychlejsi,ale na tankadina co si na sebe natahne 10 mobu to nema. Ale pro newbiky to neni, chce to skill a spravny equip.
    Zrovna nedavno jsem pul hodiny marnil s nejakym newbikem (lvl 50!!!) s prottalenty a 2H zbrani.
    Po pul hodine jsem to vzdal. 2H zbran ma vetsi dmg, jednorucku a stit nosit nebudu- jako kolovratek.

    Takze pokud nekdo uvazujete o paladinovi, tak retri pro newbika a zkusenejsi hraci na lvl 30-35 switch na protekt stoji to za to ;)
    SwaCZa
    • Reply #9  |  12-07-2010, 09:57:31
      [link]
    Tak něco málo aktualizace k přechodu na max lvl 80 a 80-83lvl raidy:

    Defense 540(535) - aneb Uncrittable

    Pro Uncrit v raidu: 540 defense
    Pro Uncrit v Hero dungu: 535 defense

    Další novinka s max lvlem 80 je význam Block value (BV).

    Dříve to byl jen doplňkový stat, ale teď je to jeden z hlavních.
    Proč?
    Block rating je "nejlevnější" stat z Dodge/parry/block (na jedno % potřebujete nejméně ratingu) a když se podíváte na gear pro Prot palacha tak na něm skoro vždycky je block rating + block value. A právě proto, že budete hodně blokovat tak potřebujete i BV aby ty bloky něco redukovaly. Navíc, palach má velkou část agra právě přes "štít" - Holy shield + Shield of Righteousness. Kdy Holy shield kromě toho že vám přidá 30% block chance tak ještě při každém bloku dává holy dmg a Shield of Righteousness je v NT nejsilnější single-target agro skill palacha (už teď s pre-naxx eq dávám přes 2k holy dmg non crit)

    _______________________________
    také znám jako Trias, Khamul, Burza, Berta...
    a na druhé straně barikády jako Fall...
    Přes vše dobré ale
    The End
    ________________________________________________

    All we have to decide is what to do with the time that was given us.
    dawe1204
    • Reply #10  |  19-07-2010, 14:20:36
      [link]
    http://www.wowhead.com/talent#sZEMxAMuMMsIufdEb00b

    Protect pala

    _______________________________

    SwaCZa
    • Reply #11  |  19-07-2010, 16:24:53
      [link]
    Quote: dawe1204 | 19-07-2010, 14:20:36
    To je z mého pohledu dost špatný build.

    Zbytečné talenty

    Retri:
    2x Imp Judgement - Tankadin točí spelly v tzv. 96969 rotaci a proto stačí jeden bod.
    5x Benediction - Mana cost není nic co by tank musel řešit. Pokud tankuješ a jsi často oom tak děláš něco špatně.
    2x Pustuit of Justice - Disarm je užitečný ale tank by měl beztak mít Titanium weapon chain kvůli hitu. Speed je možná zbytečný přepych.

    Jediný talent kvůli kterému se vyplatí dávat do retri větve je Seal of Command ale ten je sporný.

    Protection:
    5x Divinity - bonus na heal recieved je malý a hlavně zbytečný, protože pokud MTčkujete tak vás healy beztak overhealujou. Využitelný je spíš pro OT tankadina, který občas vypomáhá healu a ten jede beztak úplně jiný talent build.

    Chybějící talenty

    Protection:
    Chybí hlavně TPS (Treat per second = Agro) talenty
    1h weapon spec. -> +10% dmg je poznat (třeba takovému Hammer of the Righteous který má základní dmg: 4xdps zbraně to udělá 4x1,1xdps zbraně takže nárůst +40% dmg což není málo)
    Reckoning -> Tankadin nejvíc útoků blokuje takže reckoning procuje hodně často.
    Divine sacrifice + Divine guardian -> V kombinaci s Divine shieldem je to 10s bubla pro celý raid.

    Holy:
    Seals of the Pure -> Opět TPS talent

    Retri:
    Seal of Command -> Opět TPS talent.

    Je na každém jestli tankuje s Seal of Command (SoC) nebo se Seal of Vengeance (SoV). Každá se hodí na něco jiného, ale mít oba talenty je zbytečný přepych.
    Zjednodušeně se dá říci že SoC díky efektu na 3 targety je lepší na trash moby a případné addy u bose.
    ale SoV má vyšší DPS=>TPS na bosovi, tedy lepší pro MT.


    Moje představa je zhruba taková:
    Talent build

    Samozřejmě upravená podle funkčnosti talentů na czwow

    [ Upravil SwaCZa  19-07-2010, 16:26:57 ]

    _______________________________
    také znám jako Trias, Khamul, Burza, Berta...
    a na druhé straně barikády jako Fall...
    Přes vše dobré ale
    The End
    ________________________________________________

    All we have to decide is what to do with the time that was given us.
    vin
    • Reply #12  |  19-07-2010, 16:48:49
      [link]
    reckoning procuje veeelmi veeelmi malo aj s 5 bodmi a s blockom nema nic spolocne, guardians favor tiez nie je pre tankadina nejak uzitocny, a ardent defender nefunguje. V raidoch 2x prot palu velmi neuvidis, tak preco nemat na trash SoCom a na bossa SoV
    SwaCZa
    • Reply #13  |  19-07-2010, 17:35:24
      [link]
    Reckoning procuje z dmg taken, takže procuje při block capu jedině z blocku a ten je z tech 102,4% díky Holy shieldu víc než 50 %.

    a Guardians favor?
    To je třetí taunt.

    o Argent defender vím, proto jsem psal že to je "můj základní" talent build, i s nefunkčními talenty.

    a k SoV vs SoC:

    je to buď to nebo to. Mít oba talenty (Seal of the Pure i Seal of Command) je plýtvání body.

    ____________________________________________________________________


    pozn.:
    Důvody "proč", najdete podrobněji vysvětlené v odkazech na zdroje ze kterých čerpám ve svém prvním postu.

    [ Upravil SwaCZa  19-07-2010, 17:38:56 ]

    _______________________________
    také znám jako Trias, Khamul, Burza, Berta...
    a na druhé straně barikády jako Fall...
    Přes vše dobré ale
    The End
    ________________________________________________

    All we have to decide is what to do with the time that was given us.
    dawe1204
    • Reply #14  |  20-07-2010, 09:23:53
      [link]
    Ja sem to sem daval, protoze se me kamarad ptal na talenty a tyto sem povazoval za celkem dobre. Vidim, ze tomu rozumite lip, diky za opravu :)

    _______________________________

    pages: 1
    Forum Nav : Jump To This Forum