Stejne tak jako v ostatnich instancich pribyli jakesi chodici hlidky, ktere sou zbugovane, jejich skutecna pozice je jina, nez ta, kde jsou zobrazeny.
Bohuzel tyto hlidky vede Sunrage Scout, ktery summonuje roboty, coz dela z trashe naprosty utrpeni.
Krom toho creepy behaji pres zed, ziskavaji zcela nesmyslne aggro a probojovat se ke schodum je nyni opravdu vyzva.
SP ma urcite vyzvou byt, otom nei sporu, ale takhle? Nejde s tim neco malo udelat pls?
jde i o to, že když teda vybìhnou z nièeho ti scouti dovedou sunable protectory. Pohoda, když vybìhne 1 scout a 1 protector to by možná šlo zvladnout (máme schopné tanky :-D ) jenže je celkem blbé když sebou dotáhne scout tøeba i 3 sunable protectory to uz na 99% wipe.
Ja bych poprosil a byl zato rád kdyby se taty "chyba" dala nejlepe odstranit, popøípadnì omezit poèet dovedených jednotek scoutem :-D
jj je to pravda v sunwellu strasi. Ti scouti nejdou videt a s oblibou se objevuji pri pullovani jinych creep. Spravny nazev je Sunblade Scout ID:25372
Mel by se rozbehnout k nejblizsimu Sunblade Protectorovi a aktivovat ho. Nedelam si iluze ze by tohle mohlo fungovat. U nas dela to ze proste vyvola dalsiho. Kdyz se nezabije tak dal vyvolava dalsi protektory.
Nejlepsi by bylo ho napveno nekde postavit s tou jeho skupinkou
Wiki:"The Scouts are linked in aggro to the groups they patrol near. If you pull a Scout, you will face the group regardless of the Scout's range from the group. Make sure to setup accordingly."