1) Byl jsem neopatrný a dal jsem heslo kamarádovi / bratrovi / spolužákovi v domnìní, že mu mohu vìøit, ukradl mì ale account a heslo si zmìnil na nové
2) Byl jsem neopatrný a nìkdo zjistil mé heslo
3) Porušil jsem pravidla serveru a vymìnil jsem account s nìkým jiným, byl jsem podveden a pøišel jsem o svùj accont
Ve všech pøípadech si za ztrátu accountu mùžete sami! Nicménì pokud chcete account zpátky, cesta je jednoduchá:
1) V pøípadì, že pachatel nezmìnil emailovou komunikaèní adresu, staèí postupovat podle návodu pøi ztrátì hesla.
2) V pøípadì, za pachatel stihnul zmìnit mail urèený pro komunikaci, stále je možné provést reset emailové komunikaèní adresy na pùvodní, zadanou pøi registraci. Postupujte stejnì jako v pøedchozím pøípadì podle návodu pøi ztrátì hesla, jen místo komunikaèní emailové adresy zadejte email registraèní. Po potvrzení zaslání nového hesla bude zároveò komunikaèní emailová adresa resetována na pùvodní registraèní.