• Login: Password:
  • CzechWoW » Forum » Opravy » TBC Instance
    pages: 1 10 11 [ 12 ] 13 14 17
    moro1640
    • Reply #221  |  12-05-2009, 19:00:11
      [link]
    Espe ty když se do toho dáš tak je to nádhera :)

    _______________________________
    Cílem války není padnou za vlast...Ale donutit toho druhého parchanta aby padl za tu svojí.
    VenomicCZ
    • Pøíspìvky: 1072
    • Hráè
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #222  |  12-05-2009, 22:51:57
      [link]
    Quote: Espectro | 12-05-2009, 18:53:50
    Zul'jinovi tornáda již nebudou tolik kopat, do textury mùžete spadnout poøád, ale už se to snad stávat nebude...
    Espe pred chvili jsme se vratili ze ZA, u Zul'Jina jsem tentokrat doletel rekordne daleko, pres vsechny snahy behat tak abych neskoncil v tornadu jsem musel healnout a jedno tornado me koplo 3x po sobe +- v 1 vterine tak vysoko, ze sem letel fakt rekordne daleko, samozrejme do textury, zachranilo me az HS :o( Jakmile me jednou to tornado chytlo a to byl prvni kontakt, byl konec a uz jsem nemohl absolutne nic udelat.

    Jinak Hex pekna prace, tedy jen skoda ze se mu pro pripadnem wipu neresetnou addi, 2x wipe a 2x se muselo resetovat inst, protoze 2 z 4 addu se nespawli, tedy ti dva ktere jsem zabili, zbyli dva kteri byi pod CC zustali.

    [ Upravil VenomicCZ  12-05-2009, 22:54:38 ]

    _______________________________
    BLOUDÍM .....
    Espectro
    • Pøíspìvky: 5094
    • Vlastník serveru
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #223  |  13-05-2009, 06:47:47
      [link]
    Council opraveny immune masky na Disarm efekty.

    _______________________________


    Turscherl
    • Reply #224  |  13-05-2009, 06:51:55
      [link]
    myslim GMka ze se tesite asi na ten WolTK co?:-D

    _______________________________
    Espectro
    • Pøíspìvky: 5094
    • Vlastník serveru
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #225  |  13-05-2009, 06:59:41
      [link]
    Reset addù u Hexe nepujde :(

    Jinak u Zul'Jina jsem snížil poèet tornád ze 4 na 2 a ještì jsem snížil cast kopù no... víc už asi udìlat nemohu, protože neviditelné zdi jsem nenašel...

    TIP... když si každé tornádo vezme nìkdo jiný tak by jste se do textury dostat nemìli.

    _______________________________


    VenomicCZ
    • Pøíspìvky: 1072
    • Hráè
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #226  |  13-05-2009, 13:15:50
      [link]
    Espe chápu že si udìlal co si mohl, ale v tom pripade, pokud by se wiplo na Hexovi, tak se bude jednat o bugovani, kdyz na nej pudeme bez resetu instu za predpokladu pouze 2 spawly addu?
    Co se Zul'jina tyce, mame na nej asi smulu, teda aspon ja, no budeme ho zkouset snad i nadale, mozna! ;o)

    _______________________________
    BLOUDÍM .....
    xxcrebxx
    • Reply #227  |  13-05-2009, 18:45:14
      [link]
    jasne zul jina zlozime :) uz to pujde :) ale ten hex mno by mne zajimal espe dej naky stanovisko prosim :( nemam chut prist o talizman ale musis uznat ze kvuli wipu na 15% killit cely trash k hexovi je kapanek shity....

    _______________________________







    Moku2
    • Reply #228  |  13-05-2009, 23:19:13
      [link]
    Espe mam otazku.

    Raz som sa tu pytal na posledny neotvoreny dung a to Alcatraz. Vravel si ze sa to neako neda spustit. Moja otazka:
    - Ako to vyzera s tymto dungom na mangos verzii Wotlku?.

    _______________________________
    "Radšej by nenávidený za to, kto som, ako milovaný za to, kto nie som"

    Nereus
    • Pøíspìvky: 1032
    • Hráè
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #229  |  16-05-2009, 19:50:17
      [link]
    maj gat nemuzete udela neco uz s tema tokenama u Ilidari Council? porad padaji 3 stejne tokeny....paladinsky nepadl uz po 5 za sebou zato ostatni classy uz to berou i na pvp....fakt trapne uz nastavte to aby padal z kazdeho jeden tohle uz je vysmech...

    _______________________________
    ------------------------------------------



    Espectro
    • Pøíspìvky: 5094
    • Vlastník serveru
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #230  |  16-05-2009, 20:06:27
      [link]
    Pláèeš na špatném hrobì, v db je vše nastaveno dobøe, už jsem to øíkal nìkolikrát...

    _______________________________


    Nereus
    • Pøíspìvky: 1032
    • Hráè
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #231  |  16-05-2009, 21:32:27
      [link]
    to jako nejde nastavit aby z kazdeho padal jenom jeden druh tokenu (ze by treba u roguna byl nastaveny drop na rogue/mage/druid na 100% a ostatni dva na 0%, z paladina zas 100% paladin/warlock/priest a ostatni 0%)? a ne ze pada jeden token ze vsech tri...jakoze 3x rogue/mage/druid nam padl 4 z poslednich 5 pokusu to uz tam ani nikdo nechce... Sry Espe neber to jako ze si nevazim vasi prace a nenastvi se ale tohle je uz k smichu a celkem nespravedlive k ostatnim classam ale pokud je vsecko v poradku tak radeji mlcim snad nekdy padne 3x paladin/warlock/priest...




    _______________________________
    ------------------------------------------



    Nitemare
    • Reply #232  |  17-05-2009, 11:53:13
      [link]
    To, co rika Nereus(4raidy 3stejny tokeny) by pri spravne nastavenem lootu melo pravdepodobnost 0,000000166789. Coz je 0,000016789%. Tzn. 1:600000 , ze tato situace nastane. Asi to nebude dobre. Nejak se mi teto nahode nechce verit.

    [ Upravil Nitemare  17-05-2009, 11:55:57 ]

    _______________________________

    Espectro
    • Pøíspìvky: 5094
    • Vlastník serveru
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #233  |  17-05-2009, 12:31:36
      [link]
    No tokeny už jsem pøenastavil aby z každého bosse padal jeden druh na 100%. Ale v db bylo vše nastavené dobøe. - 3 itemy v group 1 s šancí pádu 0% - mangos poté vybírá sám náhodnì item.


    _______________________________


    Nereus
    • Pøíspìvky: 1032
    • Hráè
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #234  |  17-05-2009, 15:00:45
      [link]
    mangos poté vybírá sám náhodnì item.

    tak to byl mangos asi na drogach nebo zkousel jak dlouho tu frustraci vydrzime :)

    Kazdopadne uprimne diky Espe ze si byl ochotny to zmenit i kdyz to asi neni blizz.

    _______________________________
    ------------------------------------------



    chrosta
    • Pøíspìvky: 11422
    • Smazán
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #235  |  18-05-2009, 00:51:29
      [link]
    Quote: Nitemare | 17-05-2009, 11:53:13
    To, co rika Nereus(4raidy 3stejny tokeny) by pri spravne nastavenem lootu melo pravdepodobnost 0,000000166789. Coz je 0,000016789%. Tzn. 1:600000 , ze tato situace nastane. Asi to nebude dobre. Nejak se mi teto nahode nechce verit.

    Dovolim si nesouhlasit s vypoctem :)

    Predne to bude prevod na pomer: 0,000016789%
    1% neni nic jineho nez 1 ze 100 (pravda ze bychom tedy meli psat 1:99, ale s temihle cisly je to mozne povazovat za zaokrouhlovaci chybu a tak muzeme psat 1:100).

    0,000016789% pak tedy 1,6789 : 10000000

    Abychom na leve strane dostali 1, musime cely pomer podelit tim 1,6789. Tim na leve strane bude 1,6789/1,6789 = 1 a na prave 10000000/1,6789 .. tedy dostaneme:

    1:5956281 coz je zaokrouhlene 1:6000000

    A tedy ti ve vysledku utekl jeden rad :) Neni to 600.000 ale 6.000.000 ...

    Ale to je jen prepis asi, nicmene ja si dovolim nesouhlasit i s celkovym propoctem toho ze ze 4 raidu padli 3x vsechny 3 tokeny pro rogue, nebot ho vidim jinak:

    1. Jesltize mame 3 tokeny, pak kazdy ma 33.3% na drop.

    2. Aby padl ten co chceme ze vsech 3 bossu naraz, pak je sance:
    0.333 * 0.333 * 0.333 = 0,037 = 3,7%

    3. Pokud chceme aby to padlo takhle 3x ze 4 raidu, pak musime brat 3 tyhle hodnoty a jednou doplnek do 100% (to ze to jednou padlo jinak, tedy ze to nepadlo tak jak rika tech 3,7%). Navic, protoze neni receno, ktery z tech 4 raidu to padlo jinak, tak musime vysledek vynasobit 4 (mohlo to byt 1., 2., 3. nebo 4. raid, tedy 4 ruzne moznosti vypoctu). Takze vysledek bude:
    4 * 0,037 * 0,037 * 0,037 * 0,963 = 0.0002 = 0.02%

    4. Po prevedeni na pomer je to pak
    2:10000 neboli 1:5000.

    Takze ta sance ze by to tak mohlo padnout neni jednou za 6 milionu pokusu, ale jednou za 5000 pokusu ... Jinak tedy nerikam ze tam nemam chybu, trebas na to koukam jeste spatne, je precijen dost pozde v noci :) Ale rad prijmu kritiku za vypocet.

    Nicmene problem byl asi jinde predpokladam ... Mozna si je mangos nejakym zpusobem propojoval a pocital jim spolecne sance na drop. A pak tedy kdyz jednomu vypocital 1. vec ze skupiny, dal i ostatnim loot 1. vec ze skupiny. Pak by to znamenalo ze jesltize boss1 dropl token pro rogue, pak bylo 100% jiste ze i dalsi dropnou token pro rogue protoze pro jejich drop byl pouzito stejne random cislo. Pak by sance toho co se stalo byla nasledujici:

    4 * 0.333 * 0.333 * 0.333 * 0.667 = cca 0,1 = 10%

    A to uz tak nerealna sance ze se to stalo neni....

    Nicmene me napada hruzna myslenka jit otestovat nejaky 5-men dung a sepisovat si drop bossu ... aby nam pak nevyslo ze kdyz trebas boss1 dropne polearmu, tak uz je jiste ze boss2 dropne ring a boss3 ze dropne legy. Protoze by se jim to pocitalo ze stejneho random cisla ... Blee, ani nechci pomyslet ze by to mangos delal.




    [ Upravil chrosta  18-05-2009, 00:53:44 ]

    _______________________________
    GM Chrosta, GM Chrostik (Databaze - testy, opravy)
    Ve hre jako Paja, Alexandra, Mystera, Lassie, Linda nebo Karin.
    Vsechny me herni chary najdete u Alliance v guilde The Berries.
    Espectro
    • Pøíspìvky: 5094
    • Vlastník serveru
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #236  |  18-05-2009, 07:24:12
      [link]


    _______________________________


    Nitemare
    • Reply #237  |  19-05-2009, 01:23:23
      [link]
    jj chrosto mas pravdu, bral jsem to zjednosusene, ani jsem se nepodival na drop, proste jsem pocital 33% a pak jsem to hodil Sqr 12. proste jsem pocital, ze to nepadlo ve ctyrech raidech po sobe.

    jo nere rikal, ze to nepadlo 4x z 5 tzn.
    0,037*0,037*0,037*0,037*0,333= (nemùžeš dát 0,963, protoze by to znamenalo, ze to v tom jednom raidu padlo prave 3x(z kazdeho bosse), ale ono to v jednom padlo spravne, jen 1x, tzn. kazdy token)

    tvuj vzorec
    4 * 0,037 * 0,037 * 0,037 * 0,963 = 0.0002 = 0.02%
    nechapu tu 4 na zacatku, ta tam byt nema, proto ti pak vychazi ta pravdepodobnost vetsi, je totiz uplne jedno v jakem raidu to padlo jestli v prvnim ci poslednim, neni tudiz nutna zadna oprava, pravdepodobnost zustane stejna ve vsech pripadech


    Nevim, jak je to scriptovane, ale akademicka uvaha, ze bylo vse nastaveno ok, ale ten drop je podmineny jev, tj.
    pokud padne první token (33%) pak uz nemuze padnout druhy ani treti
    pokud nepadne, ma sanci na drop(33%) druhy token, atd...
    tzn. ze v pripade, ze prvni token je rouge mage druid a pak byla nahoda, ze fakt padali, zabranilo to dropu ostatnich

    ale uz je asi vazne pozde na statistiku :-)

    [ Upravil Nitemare  19-05-2009, 01:29:30 ]

    _______________________________

    Nereus
    • Pøíspìvky: 1032
    • Hráè
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #238  |  19-05-2009, 10:13:45
      [link]
    hosi asi maly borci co? kterej z vas me udela ukoly do matiky? :D

    _______________________________
    ------------------------------------------



    chrosta
    • Pøíspìvky: 11422
    • Smazán
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #239  |  19-05-2009, 15:16:18
      [link]
    jo nere rikal, ze to nepadlo 4x z 5 tzn.
    0,037*0,037*0,037*0,037*0,333= (nemùžeš dát 0,963, protoze by to znamenalo, ze to v tom jednom raidu padlo prave 3x(z kazdeho bosse), ale ono to v jednom padlo spravne, jen 1x, tzn. kazdy token)


    Nereagoval jsem na nereho ale na tebe a ty jsi psal 3z4 a nikoli 4z5 .. proto je muj vzorec psany na 3z4.
    A tech 0,963 tam duvod ma ... protoze jestli to padlo 3x ze 4 raidu, pak to v tom jednom raidu nepadlo, to je snad jasne .. a jestlize "padlo" ma 0.037 pak "nepadlo" je jev doplnkovy a tedy jeho pravdepodobnost musi byt (1 - 0.037 = 0.963). Takze jesltize to 3x padlo a 1x nepadlo (tedy to 3z4), pak musi byt ve vzorci tri ty 0.037 a jedna 0.963

    Pro 4z5ti by tam samozrejme byly 0.037 hned ctyrikrat a 0.963 opet jednou. Pokud bys tam nechal jen 0.037 ctyrikrat a nedal tam to 0.963 tak bys nevyradil moznost, ze by to padlo i v patem ... a tedy by to byl soucet pravdepodobnosti ze padlo 4z5 nebo 5z5

    tvuj vzorec
    4 * 0,037 * 0,037 * 0,037 * 0,963 = 0.0002 = 0.02%
    nechapu tu 4 na zacatku, ta tam byt nema, proto ti pak vychazi ta pravdepodobnost vetsi, je totiz uplne jedno v jakem raidu to padlo jestli v prvnim ci poslednim, neni tudiz nutna zadna oprava, pravdepodobnost zustane stejna ve vsech pripadech


    Tak, opet podotykam, ze je to verze vzorce pro 3z4 ... tak jak jsi psal ty. Jde o to, ze 3z4 znamena ze to 3x padlo a 1x nepadlo ... jenze to jsou preci 4 moznosti:
    1. padlo, padlo, padlo, nepadlo
    2. padlo, padlo, nepadlo, padlo
    3. padlo, nepadlo, padlo, padlo
    4. nepadlo, padlo, padlo, padlo

    A kazda z techto ctyr moznosti ma pro nasi verzi 3ze4 tento vzorec:
    1. 0,037 * 0,037 * 0,037 * 0,963
    2. 0,037 * 0,037 * 0,963 * 0,037
    3. 0,037 * 0,963 * 0,037 * 0,037
    4. 0,963 * 0,037 * 0,037 * 0,037

    Reseni 3z4 splnuji vsechny, takze sance na 3z4 bude soucet techto 4 vzorcu. A protoze je nasobeni komutativni, tak muzeme rict ze ty vzorce jsou vsechny stejne .. takze muzu psat ze je to 4x ten vzorec, tedy:
    4 * 0,037 * 0,037 * 0,037 * 0,963 = 0.0002 = 0.02%

    Nevim, jak je to scriptovane, ale akademicka uvaha, ze bylo vse nastaveno ok, ale ten drop je podmineny jev, tj.
    pokud padne první token (33%) pak uz nemuze padnout druhy ani treti
    pokud nepadne, ma sanci na drop(33%) druhy token, atd...
    tzn. ze v pripade, ze prvni token je rouge mage druid a pak byla nahoda, ze fakt padali, zabranilo to dropu ostatnich

    No nejde tak ani o podminenost, jako o to, ze pro kazdy drop mangos rolluje nahodne cislo podle ktereho urci, co padne a zda to padne. A ja tu nadhodil moznost, ze mangos neroluje pro kazdou vec zvlast, ale ze mozna rolluje jedno jedine cislo pro vsechny bosse a to pak pouzije u vsech .. a kdyz teda pak 3 bossove maji stejnou skupinu lootu, tak zvoleni stejneho random cisla pro ne bud znamenat u vsech tri stejny drop.

    --------------------

    A na zaver uprava vzorecku pro 4z5:
    5 * 0,037 * 0,037 * 0,037 * 0,037 * 0,963 = 0,000009 = 0,0009%


    _______________________________
    GM Chrosta, GM Chrostik (Databaze - testy, opravy)
    Ve hre jako Paja, Alexandra, Mystera, Lassie, Linda nebo Karin.
    Vsechny me herni chary najdete u Alliance v guilde The Berries.
    Nitemare
    • Reply #240  |  19-05-2009, 15:50:00
      [link]
    Tak, opet podotykam, ze je to verze vzorce pro 3z4 ... tak jak jsi psal ty. Jde o to, ze 3z4 znamena ze to 3x padlo a 1x nepadlo ... jenze to jsou preci 4 moznosti:
    1. padlo, padlo, padlo, nepadlo
    2. padlo, padlo, nepadlo, padlo
    3. padlo, nepadlo, padlo, padlo
    4. nepadlo, padlo, padlo, padlo

    A kazda z techto ctyr moznosti ma pro nasi verzi 3ze4 tento vzorec:
    1. 0,037 * 0,037 * 0,037 * 0,963
    2. 0,037 * 0,037 * 0,963 * 0,037
    3. 0,037 * 0,963 * 0,037 * 0,037
    4. 0,963 * 0,037 * 0,037 * 0,037

    1. Jenze Tobe je uplne jedno, v kterem raidu to padne. Je to jakoby kombinace a nevariace. Pocita se to totiz pomocí Binomického rozdelení Bi(n, p) a to funguje na principu kombinace.
    2. 0,963 není pravdìpodoibnost, ze token padl 1x (tato pravdepodobnost je 1-0,33= 0,67). 0,963 by znamenalo, ze ten spravnej token dropl prave 3x (tzn. v danem raidu ze vsech bosu) a to se nestalo
    3, v mem puvodnim postu je "(4raidy 3stejny tokeny)" tzn. 12x padl token roge mage druid a zadny pro pala

    Ale Chrosto, uz se nebudeme hadat, je to jedno, loot je prenastaven a jednoduse: jeden z nas tam ma chybu. A kdo je uplne irelevantni. Nebudeme se tu prece prat, kdo ho ma delsiho ne? :-)
    Tak zatim, ale diskuze se mi libila a byla velmi zpestrujici. :-)

    _______________________________

    pages: 1 10 11 [ 12 ] 13 14 17
    Forum Nav : Jump To This Forum