• Login: Password:
  • CzechWoW » Forum » Archiv novinek » Informace k Trinity Core
    pages: 1 4 5 [ 6 ] 7 8 10 12
    Nelishka
    • Reply #101  |  06-02-2011, 09:48:41
      [link]
    a prestante me stvat stem dropama!!!
    mimochodem,sundal uz nekdo Kel´Thuzada?

    _______________________________

    xxxtommy
    • Příspěvky: 1006
    • Hráč
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #102  |  06-02-2011, 11:19:25
      [link]
    Quote: Nelishka | 06-02-2011, 10:48:41
    a prestante me stvat stem dropama!!!
    mimochodem,sundal uz nekdo Kel´Thuzada?


    já :P už hodněkrát:) naposled v pátek :)

    _______________________________
    It would be good but it's time to go on...

    I miss you Ney :(
    Nelishka
    • Reply #103  |  06-02-2011, 12:51:32
      [link]
    njn...jsem si mohla myslet,ze se budes vytahovat zrovna ty,Griotko

    _______________________________

    xxxtommy
    • Příspěvky: 1006
    • Hráč
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #104  |  06-02-2011, 20:24:39
      [link]
    Quote: Nelishka | 06-02-2011, 13:51:32
    njn...jsem si mohla myslet,ze se budes vytahovat zrovna ty,Griotko


    no promiň ale já musel napsat první :) jinak takovej suty to byl taky :) nebo spousta x hráčů :)

    _______________________________
    It would be good but it's time to go on...

    I miss you Ney :(
    lelicek
    • Reply #105  |  07-02-2011, 21:30:51
      [link]
    Ahoj lidi,

    na chvíli jsem si (dokud mi nevyprší předplatné) odskočil na ofiko prubnout vše v čem je "CATA" lepší, abych si srovnal v hlavě, proč hrát dál na CZ WoW. A musím říct, že důvodů je tu dost (možná Vás to překvapí, ale je to fakt)...

    "CATA" výhody, co snad budou fungovat i v patchi 3.5.5.

    1) hlavní výhoda je funkční dungeon finder - nevěřili by jste jak moc to šetří herní čas - a hlavně už nikdy se Vám nestane, že nebudete mít partu - systém 1x tank, 1x healer a 3x dps je naprosto geniální věc. A ještě bych zapoměl - v dungeon finderu se další dungy "odemykají" až s dosažením alespoň minimálního levelu a průměrnou úrovní itemů (každý má svůj item level), takže nehrozí, že by do end game raidu byl "vpuštěn" nějaký "Mr. or Mrs. Greenie - prostě nemáš kvalitní eq - chodíš jen ty dungy, kde to ostatním nevadí :))

    Takže taková přirozená nenásilná selekce - základní předpoklad je, že když má člověk eq, má něco odchozené, tzn. měl by čistě teoreticky mít i patřičný skill ... Další brutální výhodou je online hlasování o vyhození z grupy - napíšeš důvod, ostatní dají YES a frrr ... otrava je pryč a ještě mu to sníží rating pro příští dungy :-))

    Jako tank čekáte ve frontě na dung minuty, jako healer do 10 minut a jako DPS do půl hoďky - tady to bude krapet dýl, ale na frekventované dungy věřím, že to bude téměř identické. Jsou obrovské bonusy na xp za random, kde Vás to přiřadí, kde jste zrovna potřeba, ale lze nastavit i konkrétní instu (tím ale protáhnete čas, kdy Vás to joinne) - navíc to plynule ukazuje, které claasy chybí a každá claasa má svůj daný úkol - odpadají hádky kdo healuje, kdo dps a kdo tankuje ...

    Jak jsem četl, GM ho zde rozjedou, takže to náš server hodí o mílové kroky kupředu.

    2) Opravený loot-systém Need before Greed má tu geniální featuru, že pokud to není Váš claas, nelze na tu věc needovat - jen greed nebo disenchant - takže už nikdy se nikdo nestane Ninja Looterem !

    3) Do dvou hodin můžete vrátit (tradnout) item každému ve Vaší partě, se kterou jste šli dungeon - i to by snad zde mohlo fungovat - tohle řeší i to 1% stupidních hádek o loot ... (to nevím, zda je až v CATA nebo už v 3.5.5.)

    Ostatní v čem je CATA "lepší" jsou "omalovánky" - Archelogy je nejbrutálnější ztráta času v historii WOW a to ho hraju od Vanilly - a navíc, tady každý z nás máme radost z každého dračího mounta - když stojíte v SW, kde každej jouda má všechno, trošku ztrácíte chuť hrát WoW.

    CATA výhody, které fungovat nebudou ...

    1) úplně překopaný systém herních mechanik (brutální zjednodušení), to by mi tu vadilo, v CATA se spousta věcí (zásadních pro HC pocit ze hry) vytratila z plošným zjednodušením všeho ...

    2) Vlčáci a Goblini - je to věc vkusu - já si Vlčáka "for fun" vytvořil a musím říct, že není vůbec OP jak se říkalo ...

    3) Nové lokace - ještě jsme tu neotevřeli spoustu Wotlk lokací, takže tohle není úplně důležité

    4) Lítání ve starém WoW - v CATA se zrušily portály z DALA i z Shattrahu, takže velký bussiness pro mága, ale obecně zpomalení hry - na stranu druhou se můžete podívat na každý kopec, kde jste si předtím říkali "jak to tam asi bude vypadat"? To je snad jediná podstatná výhoda ...

    5) Guild systém - z budováním guildy přicházejí různé bonusy (zvýšení xp rate, zkrácení HS atd.)

    Z tohohle hlediska bych někdy v dalekém budoucnu byl možná pro to, aby se to udělalo jako kdysi z přechodem TBC na WOTLK - aby se vybraly TOP funkcionality z CATA ale svět zůstal WOTLK .... ale to je na hoodně let dopředu :-))

    Ale v součtu - CZ WOW je tak HC server (drop rate, eq rate), že na to musíme být pyšní, protože co dropne tady za měsíc, to v CATA padne za týden hry a pak už nemáte ani důvod hrát ...

    Těším se na návrat

    Smrťák

    [ Upravil lelicek  07-02-2011, 21:46:45 ]

    _______________________________


    Baris
    • Reply #106  |  08-02-2011, 05:41:44
      [link]
    Quote: lelicek | 07-02-2011, 22:30:51


    Mno co se týká dropu, je to vždy procentuální záležitost a tím pádem i trochu o štěstí, takže nesouhlasím s tím, že to co tady člověk farmí třeba půl roku, musí na offiku padnout do měsíce.. ad. patch 3.5.5, asi jsi se překlik, jde o patch 3.3.5.
    Ad. Guild systém - taky se mi velmi líbí ty výhody a bonus v podobě posledního ranku mass ressurect je bonbonek na dortu :)
    Větší změny sice na spellech každé classy proběhly (k bvětší jednoduchosti), ale že by to bylo o třech tlačítkách jak z tvého postu pomalu vyplívá, to zase ne, dost class to má spíš stavěno na procech, takže něco přibilo, něco zase zmizelo.
    Jakmile tu bude TC, určitě se rád dojdu podívat.
    Držím GM pěstičky ;)

    _______________________________
    http://img.czechwow.net/?download=WoWScrnShot_051910_214142.jpg

    bulldoozeer
    • Příspěvky: 1010
    • Hráč
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #107  |  08-02-2011, 06:09:21
      [link]
    Quote: lelicek | 07-02-2011, 22:30:51
    úplně překopaný systém herních mechanik (brutální zjednodušení), to by mi tu vadilo, v CATA se spousta věcí (zásadních pro HC pocit ze hry) vytratila z plošným zjednodušením všeho ...

    no tady bych nesouhlasil, z 90% ohlasu co jsem vsude mozne cetl a slysel tak prave Cata vraci aspon trochu narocnost.
    to spis Wotlk vsechno nehorazne zjednodusil

    _______________________________

    icq: 365 676 804
    facebook
    R.I.P CzechWoW
    Bimbac
    • Reply #108  |  08-02-2011, 09:39:45
      [link]
    Quote: lelicek | 07-02-2011, 22:30:51
    .....


    add 1 - dung chodím s přáteli a jejich EQ je mi úplně volný a vůbec nic to neříká o jeho skillu. I proto, že mnoho výborných hráčů má více postav a i když dnes dosáhl 80 lvl, vím že jeho praxe a znalosti do jisté míry nedostatek EQ vykompenzují. (s mírou... čerstvá 80 nemuže MT na 25 raidu.... )
    Naopak rád mu pomohu a urychlím jeho získávání výbavy, protože se mi to mnohokrát vrátí. Osobně, když se něco na lfg skládá tak reaguji na lidi s kterými mě hra baví a to jsou věci, které za mě nějaká utilitka neudělá.

    Navíc utilitka neví, že ačkoli jsem ve hře s šamanem, který má save a kopu s ním rudu, tak čekám na poptávku po healerovi abych relogl na jinou postavu s kterou save nemám ...

    add 2 - ninja už dávno neexistuje, protože RL rozděluje loot sám, takže se může jednat max. o drop s trashe a tam stejně každý bere věci na sebe, pokud nechce dostat padáka.

    add 5 - guild systém mě mrzí nejvíc, protože podporuje "hyper-super" guildy, kde jde o profit guildy, účelovost při raidování. Já vnímám WoW jako sociální podhoubí, kde preferuji mezilidské vztahy a tíhnu k "rodinným" malým guildám, kde se hráči znají víc než na úrovni EQ. (Např. Bobulákovská sebranka
    wow tedy podporuje věci, které jsou jen pozlátko, ale to co je důležité - vztahy na úrovni humanity přehlíží.
    Přitom sociální začlenění je pro dospívající takřka alfa a omega duševního vývoje jedince, který participuje v kvalitní komunitě.

    _______________________________
    Arezz
    • Reply #109  |  08-02-2011, 11:00:51
      [link]
    Quote: lelicek | 07-02-2011, 22:30:51
    ...
    +1 za smysluplny a prinosny prispevek k diskuzi
    (OT: kvuli takovym bych na foru zaridil rating - v tomto pripade samozreme pozitivni, na druhou stranu jsou tu ale lidi, kteri jen postuji kraviny a ti by zaslouzili k hodnoceni prispevku casto velke minus)

    _______________________________
    Panacek
    • Reply #110  |  08-02-2011, 14:17:57
      [link]
    Dovolim si zareagovat..

    Dung finder je plus i mínus zároveň. Na jedný straně se dostaneš do dungu - stačí se lognout (časy odpovídají jak popsal lelíček). Na druhý straně většina lidí se neobtěžuje na začátku dungu napsat ani "hi" a až moc častou sou vidět ninja-quits při prvnim wipu (opět beze slova). Co se týká ninjování - např. paladin může need na holy, prot i retri plate. Takže ninjovat se může stejně (nehledě na to, že může needovat agility věci jako trinkety!!). Ale dá se to výborně využít - složítě si grupu 5-ti lidí v guildě, lognete dung finder a dete. Žádný zbytečný přesuny atd. Když skončíte, ste zpátky kde ste byli předtim.

    Pěknej mount každyho potěší, i když neni první na realmu. Stejně tak i první epic na lvl 85 nebo profese na 525 (i přesto že ne realm first). Pokud ne, tak to je mi líto :)

    Zjednodušení? Byl si v heroic dungách když měla celá parta MAX 333 gear? A když nikdo nevěděl co se tam děje? Teď když má každej 346-359 věci, je to samozřejmě snažší, ale přesto na některejch místech se bez CC healer pěkně zapotí. Bossové mají mechaniky, který tě dokážou insta-killnout (viz shatter ve stonecore - Orzuk atd.). Takže jednodušší? Oproti Wotlk-style aoe-festu? Neřek bych.

    Zpomalení hry bez portálů v Dala a SC? Co bys dělal v NT nebo v OL? Všichni sou v Orgrimaru (aneb Lagrimaru) a tam máš portály do všech novejch lokací, ze kterejch už na tom 310% mountovi (+10% guild perk) si všude za chvilku. A např. sbírací profese - víděl si druida, kterej ma herba? - gather za 0,5sec a nevyhodí ho to z flight formy. Epic rychlost :)

    Bimbac - ohledně guild xp - právě proto byl zavedenej xp cap na každej den. Naše guilda má cca 13 aktivních lidí (raidujeme jenom 10 man). Známe se tam celkem dobře (i přesto že sme international guilda) a hraje se nám spolu dobře. Přesto už máme guild lvl 12. HC guildy mají teď odhadem tak 15-16 lvl. Takže až takovej problem s malejma guildama neni :)

    Sorry za wall of text, trochu sem se rozepsal :)

    _______________________________

    lelicek
    • Reply #111  |  08-02-2011, 19:33:35
      [link]
    Pro ostatní - přidám pár doplnění. ANO CATA je úplně jiná hra na HC úrovni. Svatá pravda, že tam, kde je WOTLK plochý = stejně "náročný" na normal jako na HC je CATA pekelně těžký na HC úrovni - a tak to mělo být, tuhle cestu Blizzardi zbaběle opustili po Vanille a zaprodali se ve jménu větší prodejnosti dětským hráčům. Hodně se zlepšili i co se týče rafinovanosti instancí, ono by stačilo opravit staré dobré BWL aby vše fungovalo jako na ofiku a přestala by to (navzdory těm 20 lvl rozdílu) být farma :)

    Ad Need before Greed roll - ano - má to své mouchy, ale místní "buglá" verze mi vždy vadila. Kdo chce krást loot, cestu si najde. To co píše Bimbác je právě to, proč neprodlužuju předplatné na ofiku. Asi to bude znít jako klišé, ale opravdové kámoše mám tady - tam jsem jen "další tank" - ale tady máme guildu co jsem Applikovi pomahal zakládat od úplných začátků a nastavili jsme taková pravidla, abychom zbytečně nenabírali lidi co by guildu rozdělovali, spíš máme lidi co se stmelili a vyladili na společnou notu. To na ofiku, který je bohužel "multi-kulti" dost dobře nejde - ne v tak masovém měřítku. To "hi" na začátku a "cya" na konci je dané - většina hráčů z cross realmu se vidí právě jen na jeden random a málokdo má svoji "štábní kulturu" tak vysoko, aby byl slušný k lidem co vidí poprvé a pravděpodobně úplně naposledy. Navíc dungeon sám je díky Finderu tak rychlá záležitost, že je za půl hodiny hotovo. To mluvím o normal modu.

    Alfou a omegou (pro mě) je, že systém vyhodnocuje tzv. "Průměrný item lvl" takže vždy složí partu z lidí co mají plus mínus stejný eq - a upřímně - když máte čas (na normal dungy nejsou save) tak za den vyfarmíte libovolný eq, takže se Vám chodíte - li zásadně random dungy solidně otevřou obzory, protože každý nový claas v grupě jí pozmění - něco přinese pozitivního a něco zmizí. A správný hráč by měl být vůči těmto jemným nuancím vnímavý a zařadit novinky, co se přiučil právě v LFG do svého herního repertoáru.

    Nevím, zda - li se to tady podaří, ale určitě jsem velmi silným zastáncem, aby GM z našeho WOTLK "vymáčknuli" vše co lze - tedy pokud v DUNGEON FINDERU půjde už na 3.3.5 (díky za opravu) nastavit to, co funguje v CATA - tedy nějaké omezení item lvl pro HC DUNGY, tak to bude krok tím správným směrem.

    Protože málo platné - basa tvrdí muziku - nejen že to významně zlepší ekonomiku serveru, když dáme jako nutný požadavek pro vstup do HC dungů item lvl xxx (90% max. dostupného RAID item lvl), tak lidé co vyrábějí BOE itemy o daném lvl si přijdou na své (to zlepší i ceny vstupních surovin) a hlavně to přirozeně vyselektuje "slabší kusy" - tedy hráče co nemají chuť si "odemknout" HC dungy zakoupením úžasně drahé BOE věcičky :)

    Určitě by si šlo (nevím jak moc to bude "blizzlike" ale v duchu CATA určitě ano) pohrát z HP a zejména dmg outputu u HC bossů, aby byli více "Hard to kill".

    Prostě málo platné - HC dungy by měly i zde být "třešinkou na dortu" - v 10 man nebo 25 man se leccos ztratí, jedno nemehlo určitě, ale 5 man HC chyby neodpouští - tam musí všichni jet "naplno" aby to mělo HC feeling.

    Funkční dungeon finder s výše uvedenými featurami a navíc na CZ/SK serveru - to je ještě větší slast, než CATA.
    To, že jsme tu (alespoň HORDA) přátelská komunita napříč guildami, to je deviza, kterou si málokdo dokáže docenit, protože nemá srovnání.

    Ano - chybí systém guild boostů, které de-fakto guildy tmelí ještě víc, ale při troše umu by se alespoń GUILD RANK I. utilita - 5% z lootu jde do guild banky mohla rozchodit a už jen tahle "malá troška" pomůže RAID guildám farmit goldy na pravidelné raidy.

    To, že Vás to vykopne tam, kde jste se do Finderu lognuli, to by snad fungovat mělo i tady - velmi usefull - člověk farmí, nebo dělá Q a "odskočí" si proběhnout dung a plynule pokračuje kde předtím přestal. 10/10 můj rating !

    CATA je postavený na tom, že máte sice "overpower" přidané schopnosti na věcech, ale na 85 levelu jsou také OVERPOWER nároky na spelly, takže caster hodí (přeženu) 15 healů a je hotový z manou, ikdyž jí má milion bodů.

    O tom je principielně CATA, ale i s WOTLK se dá zahrát (při uvážlivém přístupu GM) velmi vyvážené a napínavé divadlo - BLIZZARDI na úpravy WOTLK resignovali, protože by neměli "munici" do CATA a navíc - co si budeme povídat, WOTLK vyšlo o půl roku dříve právě kvůli boji o hráče s AGE OF CONAN a upřímně - AOE tento souboj zabil a WoW na dlouhé roky zmrzačil ...

    Smrťák




    [ Upravil lelicek  08-02-2011, 19:38:17 ]

    _______________________________


    frost
    • Reply #112  |  08-02-2011, 22:01:59
      [link]
    Souhlasim s bulldoozeer(em) je to sice vsechno hezky ale je to nazor jednoho cloveka ja znam zas spousty lidi co rikaj opak a patrim k nim Cata opet vratilo spousty hracu ke hre Lich king byl jen velky reklamni tah ktery vsechno pomrvil co se tyka HC D/R uz to neni easy mod jako ve wotlk ale je to na spravne urovni a dokonale spoluprace hracu. Wotlk je proti tomu prochazka ruzovym sadem! nevadi mi ze Cata tu nebude, jen jsem chtel rict ze prave Cata je lek na WOTLK tot muj nazor.

    Omlouvam se za diakritiku!

    _______________________________



    http://www.youtube.com/watch?v=ltM5jHIJFw4&NR=1&feature=fvwp
    http://www.youtube.com/watch?v=urNyg1ftMIU
    Kamil000025
    • Reply #113  |  08-02-2011, 22:27:39
      [link]
    Quote: frost | 08-02-2011, 23:01:59
    Souhlasim s bulldoozeer(em) je to sice vsechno hezky ale je to nazor jednoho cloveka ja znam zas spousty lidi co rikaj opak a patrim k nim Cata opet vratilo spousty hracu ke hre Lich king byl jen velky reklamni tah ktery vsechno pomrvil co se tyka HC D/R uz to neni easy mod jako ve wotlk ale je to na spravne urovni a dokonale spoluprace hracu. Wotlk je proti tomu prochazka ruzovym sadem! nevadi mi ze Cata tu nebude, jen jsem chtel rict ze prave Cata je lek na WOTLK tot muj nazor.

    Omlouvam se za diakritiku!
    je to tak wotlk nema tu spravnou motivaci ty instance odehraju pri sledovani filmu a mackani rotace par tlacitek.
    cata jsem si trochu zkusil je to o dost zavizivnejsi hra. ono staci se mrknout na jakoukoliv recenzi a najdete pokazde slova hra se uvijela smerem ktery se nam neliibil cata vse meni a zabavnost je na nejvyssi urovni atd.

    [ Upravil Kamil000025  08-02-2011, 22:28:17 ]

    _______________________________
    .
    lelicek
    • Reply #114  |  08-02-2011, 22:39:05
      [link]
    Ano CATA principielně opravilo děsně moc chyb, co nás trápily už v TBC a plynule zůstaly Blizzardy ignorovány i ve Wotlk.

    Na stranu druhou - pokud jsem casual player (nemám wow denně 5+ hodin) offiko je dost studená sprcha.
    Tady jsi "KING" když dáváte 25 Naxx a časem i IC. Na offiku ti ujel vlak, tam je Wotlk stejně mrtvý jako non HC dungy Cata. Já osobně budu raději "někdo" tady na CZ WoW než být "nikdo" na ofiku. S mým herním fondem co mi je určen je i CZ WoW plně vytěžující mé herní kapacity, ale tady aspoň vidím progress. Na ofiku je pro casual playera co hraje 3x týdně pár hodin hraní zdrojem frustrací, protože nikdy nebudeš na špici pelotonu, není na to čas.

    Navíc sice hraju na "CZ" ofiko serveru, a v CZ guildě, ale stejně - guild chat je mrtvý, a WoW se hraje kvůli virtual friends (aspoň tak to mám hozené já). A moji kámoši jsou růžoví spammeři - ehm králíci :))

    [ Upravil lelicek  08-02-2011, 22:39:44 ]

    _______________________________


    Kamil000025
    • Reply #115  |  08-02-2011, 22:52:24
      [link]
    Quote: lelicek | 08-02-2011, 23:39:05
    Ano CATA principielně opravilo děsně moc chyb, co nás trápily už v TBC a plynule zůstaly Blizzardy ignorovány i ve Wotlk.

    Na stranu druhou - pokud jsem casual player (nemám wow denně 5+ hodin) offiko je dost studená sprcha.
    Tady jsi "KING" když dáváte 25 Naxx a časem i IC. Na offiku ti ujel vlak, tam je Wotlk stejně mrtvý jako non HC dungy Cata. Já osobně budu raději "někdo" tady na CZ WoW než být "nikdo" na ofiku. S mým herním fondem co mi je určen je i CZ WoW plně vytěžující mé herní kapacity, ale tady aspoň vidím progress. Na ofiku je pro casual playera co hraje 3x týdně pár hodin hraní zdrojem frustrací, protože nikdy nebudeš na špici pelotonu, není na to čas.

    Navíc sice hraju na "CZ" ofiko serveru, a v CZ guildě, ale stejně - guild chat je mrtvý, a WoW se hraje kvůli virtual friends (aspoň tak to mám hozené já). A moji kámoši jsou růžoví spammeři - ehm králíci :))


    jasne ta komunita je tu uplne o necem jinem , proto je tady moje kotva.
    ale uprimne doufam ze se cw vykasle na rozjizdeni wotlk ktery nestoji zato a rovnou nam pak nekdy nahodi cata do budoucna

    _______________________________
    .
    Shamen
    • Reply #116  |  09-02-2011, 09:04:18
      [link]
    Vážení pánové.. Taky mám s Cata jisté zkušenosti a za sebe mohu říct, že POKUD se někdy rozhodne, že na tento server by měl přijít, ať už na jakémkoliv emulátoru Cataclysm, nebude to se mnou jako s vývojářem. Nikdy by to totiž nebyl Cataclysm, ale jeho dosti chudá náhražka, to mi věřte. Cataclysm herní svět už je opravdu hodně složitý a bylo by skoro škoda ho ničit. Ačkoliv je pravda, že WotLK je dosti nepovedeným datadiskem z hlediska záživnosti hry, věřím, že s novými funkcemi (respektive novými pro tento server) bude o mnoho zábavnější. Většina lidí expících na offi už ani neví, kde ty dungy jsou, všichni chodí např. do WC aniž by museli proběhnout nebezpečným územím Hordy nebo do Stockade přes Stormwind. Prostě, Cataclysm za mě ne. Ačkoliv se tam dá užít o hodně více zábavy, hráči už vůbec nezjistí nic o Lore a to je hrozná škoda (ne, že by tedy tady mnoho lidí něco vědělo o Lore:-()

    _______________________________

    Ingame jako Dzurn v guildě Final Revenge
    Panacek
    • Reply #117  |  09-02-2011, 15:43:06
      [link]
    Jenom bych poznamenal k tý komunitě - sem v guildě, kde neni mrtvej guild chat. Mam tam kámoše jako sem je měl tady a neodvažuju se srovnávat co bylo / je lepší.

    _______________________________

    ObeliXL
    • Reply #118  |  09-02-2011, 16:55:46
      [link]
    Trochu odbočím od cata. Už je to delší dobu, co jsem byl naposledy online, takže moje informace nejsou tak uplně up-to-date. Ale pamatuji se, jak kdysi Espectro s naprostou jistotou odmítal TC. Jen by mě zajímalo, co změnilo názor GM na TC. Jinak každopádně všechny opravené spelly, talenty atd jsou skvělá zpráva a obdivuji odevzdanost GM Czechwowu .

    _______________________________


    pneuklf
    • Reply #119  |  09-02-2011, 18:10:49
      [link]
    Quote: ObeliXL | 09-02-2011, 17:55:46
    Trochu odbočím od cata. Už je to delší dobu, co jsem byl naposledy online, takže moje informace nejsou tak uplně up-to-date. Ale pamatuji se, jak kdysi Espectro s naprostou jistotou odmítal TC. Jen by mě zajímalo, co změnilo názor GM na TC. Jinak každopádně všechny opravené spelly, talenty atd jsou skvělá zpráva a obdivuji odevzdanost GM Czechwowu .


    Pokud trochu zalovíš tématy na fóru, tak najdeš alespoň část odpovědi na tebou položenou otázku... určitě to tu už bylo někde napsané, co vedlo k rozhodnutí k nasazení TC... tušim že zde

    _______________________________


    Namta The HEAVY Canned Beef => WishList: "[Wall of Terror]"
    Chopper The Bonasi from Fukushima
    Yorkmut The Aliance Barking Device
    ========================================================
    http://www.warcraftpets.com/account/profile.asp?user=pneuklf#col
    ObeliXL
    • Reply #120  |  09-02-2011, 20:12:58
      [link]
    Quote: pneuklf | 09-02-2011, 19:10:49
    Quote: ObeliXL | 09-02-2011, 17:55:46
    Trochu odbočím od cata. Už je to delší dobu, co jsem byl naposledy online, takže moje informace nejsou tak uplně up-to-date. Ale pamatuji se, jak kdysi Espectro s naprostou jistotou odmítal TC. Jen by mě zajímalo, co změnilo názor GM na TC. Jinak každopádně všechny opravené spelly, talenty atd jsou skvělá zpráva a obdivuji odevzdanost GM Czechwowu .
    Pokud trochu zalovíš tématy na fóru, tak najdeš alespoň část odpovědi na tebou položenou otázku... určitě to tu už bylo někde napsané, co vedlo k rozhodnutí k nasazení TC... tušim že zde
    Aha, už je to jasnější. Díky

    _______________________________


    pages: 1 4 5 [ 6 ] 7 8 10 12
    Forum Nav : Jump To This Forum