|
|
|
- Reply #101 | 08-08-2010, 22:43:04
|
|
|
- Reply #102 | 08-08-2010, 23:23:47
|
|
|
- Reply #103 | 09-08-2010, 00:06:53
|
|
YogY
- Příspěvky: 198
-
Permanentně BANNED
- OFFLINE
- Poslat PM
|
- Reply #104 | 09-08-2010, 08:48:37
|
|
|
- Reply #105 | 10-08-2010, 23:47:30
|
|
|
- Reply #106 | 10-08-2010, 23:51:32
|
je to taky cierno fialovy mracik nad tebou miesto cerveneho flaku pod tebou :)
|
|
|
- Reply #107 | 11-08-2010, 07:04:07
|
|
|
- Reply #108 | 11-08-2010, 09:09:57
|
|
|
- Reply #109 | 11-08-2010, 09:27:28
|
to iste je aj v DTK, miesto aby tie plosaky mali priemer 10y, tak maju velkost chodidla, lenze tam nedavaju IK
|
|
|
- Reply #110 | 11-08-2010, 10:35:36
|
|
|
- Reply #111 | 11-08-2010, 12:46:16
|
|
|
- Reply #112 | 11-08-2010, 14:50:16
|
|
|
- Reply #113 | 19-08-2010, 22:29:23
|
|
|
- Reply #114 | 19-08-2010, 23:45:35
|
|
|
- Reply #115 | 27-08-2010, 12:14:40
|
K té viditelnosti různejch fleků na podlaze... např. death and decay...
Když si v grafickym nastavení zapnete Projected Textures tak to uvidíte, pokud ne, tak uvidíte jen tu "červenou mlhu" a ne celej kruh.
Podobný je to u většiny kouzel, který se aplikujou "na zem". Se zaplými Projected textures vždycky uvidíte například frost bomb kam dopadne (pokud to má být vidět) a s vypnutými uvidíte buď nějaký ne tak viditelný grafický efekt a nebo vůbec nic.
Nutno dodat, že pokud je těch "na zem" efektů v raidu hodně a vy máte projected textures zapnuté, tak to může solidně zaseknout slabší pc.
Sorry, pokud to tu někde bylo napsané nebo pokud to již víte. A sorry za to krkolomné vysvětlení :).
|
|
|
- Reply #116 | 28-08-2010, 12:39:23
|
aj ten kto ma vsetko vypnute, by potom videl na zemi cierny kruh, lenze u nas je velky len niekolko centimetrov, takze sa zmesti pod chodidlo
|
|
|
- Reply #117 | 28-08-2010, 16:13:04
|
|
|
- Reply #118 | 30-08-2010, 13:07:31
|
|
|
- Reply #119 | 30-08-2010, 13:29:19
|
|
|
- Reply #120 | 30-08-2010, 13:32:20
|
|
|
|
Forum Nav :
|
|
|
|
|