• Login: Password:
  • CzechWoW » Forum » Opravy » Naxx-funkcnost/loot
    pages: 1 4 5 [ 6 ] 7 8 10
    TheDeathSheep
    • Reply #101  |  08-08-2010, 22:43:04
      [link]
    to tak nemá byť :)

    btw, [Zombie Chow] z tohto zoznamu dáva na 10man týchto 5 ID 102608,102606,102604,102602,102600 abilitu [Infected Wound] , dúfam že to GM nejak pomôže :)

    [ Upravil TheDeathSheep  08-08-2010, 22:49:22 ]

    _______________________________
    Vralis
    • Reply #102  |  08-08-2010, 23:23:47
      [link]
    Quote: fratik | 08-08-2010, 22:01:32
    Quote: Serwak | 08-08-2010, 12:36:14
    Na nás nekoukejte, oni je smazali sami.
    Že by se zde na CW stále držet trend neprozrazování taktik? Jak dětinské...


    Frati, nechci tu založit flame... Ale i když jsme rozdávali na TBC taktiky, tak se do nás stejně většinou kopalo, to si sám pamatuješ ne? .)

    _______________________________


    fratik
    • Reply #103  |  09-08-2010, 00:06:53
      [link]
    Quote: Vralis | 08-08-2010, 23:23:47
    Quote: fratik | 08-08-2010, 22:01:32
    Quote: Serwak | 08-08-2010, 12:36:14
    Na nás nekoukejte, oni je smazali sami.
    Že by se zde na CW stále držet trend neprozrazování taktik? Jak dětinské...
    Frati, nechci tu založit flame... Ale i když jsme rozdávali na TBC taktiky, tak se do nás stejně většinou kopalo, to si sám pamatuješ ne? .)


    Ne, nezakládejme zbytečný flame, pouze jsem se nad tím pozastavil. Bojujte si zde s bossama i sami se sebou, jak chcete. Já válčím na jiných frontách a zasahovat vám už zde nechci a nebudu.

    _______________________________

    YogY
    • Příspěvky: 198
    • Permanentně BANNED
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #104  |  09-08-2010, 08:48:37
      [link]
    v sulade s tym heslo o vynikajucom kolektive hracov hracov na CW :) :

    dva krat vycastis a posunies sa , toto opakujes cely boj

    _______________________________

    zopar altov : Deron , Frodik , Nienor , Tuor
    Pozdravuje vsetkych "borcov" zavislych od umiestnenia v recounte
    Runeus
    • Reply #105  |  10-08-2010, 23:47:30
      [link]
    Jeden rychlej dotázek...jakže jsou ty shadow fissury u Kel'Thuzada vidět teď? Pač jsme tam byli a wipovali a moc teda nic vidět nebylo. Díky za odpověď

    _______________________________



    vin
    • Reply #106  |  10-08-2010, 23:51:32
      [link]
    je to taky cierno fialovy mracik nad tebou miesto cerveneho flaku pod tebou :)
    Vecton
    • Příspěvky: 1354
    • Hráč
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #107  |  11-08-2010, 07:04:07
      [link]
    Quote: Runeus | 10-08-2010, 23:47:30
    Jeden rychlej dotázek...jakže jsou ty shadow fissury u Kel'Thuzada vidět teď? Pač jsme tam byli a wipovali a moc teda nic vidět nebylo. Díky za odpověď

    ja som ich tak isto nevidel , myslim ze to uz zavysi od toho ako mas nastavene efekty v hre, ja hram vsetko na low inac by som si nezahral

    _______________________________
    Nereus
    • Příspěvky: 1032
    • Hráč
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #108  |  11-08-2010, 09:09:57
      [link]
    Quote: Vecton | 11-08-2010, 07:04:07
    Quote: Runeus | 10-08-2010, 23:47:30
    Jeden rychlej dotázek...jakže jsou ty shadow fissury u Kel'Thuzada vidět teď? Pač jsme tam byli a wipovali a moc teda nic vidět nebylo. Díky za odpověď
    ja som ich tak isto nevidel , myslim ze to uz zavysi od toho ako mas nastavene efekty v hre, ja hram vsetko na low inac by som si nezahral


    Dino ja mam vsecko na high a taky jsem je vcera nevidel ani podemnou ani nademnou

    _______________________________
    ------------------------------------------



    vin
    • Reply #109  |  11-08-2010, 09:27:28
      [link]
    to iste je aj v DTK, miesto aby tie plosaky mali priemer 10y, tak maju velkost chodidla, lenze tam nedavaju IK
    DarkEagle
    • Reply #110  |  11-08-2010, 10:35:36
      [link]
    Quote: Nereus | 11-08-2010, 09:09:57
    Quote: Vecton | 11-08-2010, 07:04:07
    Quote: Runeus | 10-08-2010, 23:47:30
    Jeden rychlej dotázek...jakže jsou ty shadow fissury u Kel'Thuzada vidět teď? Pač jsme tam byli a wipovali a moc teda nic vidět nebylo. Díky za odpověď
    ja som ich tak isto nevidel , myslim ze to uz zavysi od toho ako mas nastavene efekty v hre, ja hram vsetko na low inac by som si nezahral
    Dino ja mam vsecko na high a taky jsem je vcera nevidel ani podemnou ani nademnou

    No včera jsme taky nevěděli jestli jdou vidět, ale nakonec jsme zjistili že vypadaj jako Orby u KJ, jestli si pamatujete, máte je těsně nad hlavou. Jsou to takove černe koule. No podle videí by to měli být velké červené víry.

    _______________________________

    Na odpočinku...
    VenomicCZ
    • Příspěvky: 1072
    • Hráč
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #111  |  11-08-2010, 12:46:16
      [link]
    Zdarec, dalo by se rict ze viditelne jsou dobre v otevrenem prostranctvi, ale je traba byt extremne ostrazity, u meleecek pak je to o to tezsi, vcera se nam to ale podarilo dat bez ztrat ;oD Je treba pouze par opatreni! Pak tusim ze novy DBM dokaze informovat o tom ze byl mracek nekde vznikl. Jeez


    _______________________________
    BLOUDÍM .....
    halali
    • Reply #112  |  11-08-2010, 14:50:16
      [link]
    To je pravda DBM o tom informuje... ked sa zrovna nebugne... a ver tomu ze sa bugne vzdy :D

    _______________________________
    trady
    • Reply #113  |  19-08-2010, 22:29:23
      [link]
    a bude tu videt i plosnak na zemi od KT (ten cerveny)? pac jako taky si toho skor nevsimnu... teda spis sem jeste nevidel ten oblacek =/

    wiz:http://www.youtube.com/watch?v=nM0NFpmi9X0

    _______________________________



    TheDeathSheep
    • Reply #114  |  19-08-2010, 23:45:35
      [link]
    Až to GM opravia tak ano :)

    _______________________________
    toik
    • Reply #115  |  27-08-2010, 12:14:40
      [link]
    K té viditelnosti různejch fleků na podlaze... např. death and decay...

    Když si v grafickym nastavení zapnete Projected Textures tak to uvidíte, pokud ne, tak uvidíte jen tu "červenou mlhu" a ne celej kruh.
    Podobný je to u většiny kouzel, který se aplikujou "na zem". Se zaplými Projected textures vždycky uvidíte například frost bomb kam dopadne (pokud to má být vidět) a s vypnutými uvidíte buď nějaký ne tak viditelný grafický efekt a nebo vůbec nic.
    Nutno dodat, že pokud je těch "na zem" efektů v raidu hodně a vy máte projected textures zapnuté, tak to může solidně zaseknout slabší pc.

    Sorry, pokud to tu někde bylo napsané nebo pokud to již víte. A sorry za to krkolomné vysvětlení :).
    vin
    • Reply #116  |  28-08-2010, 12:39:23
      [link]
    aj ten kto ma vsetko vypnute, by potom videl na zemi cierny kruh, lenze u nas je velky len niekolko centimetrov, takze sa zmesti pod chodidlo
    Icestorm
    • Reply #117  |  28-08-2010, 16:13:04
      [link]
    U shadow fissure nemá cenu koukat na zem, oddalte si kameru, ať vidíte nad sebe. Podle názvu to má být prasklina, ale vypadá to jako šedivý implodující obláček a je to navíc i trochu slyšet.

    _______________________________



    Temeritas est damnare, quod nescias.
    Vecton
    • Příspěvky: 1354
    • Hráč
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #118  |  30-08-2010, 13:07:31
      [link]
    -

    [ Upravil Vecton  31-08-2010, 22:25:44 ]

    _______________________________
    vin
    • Reply #119  |  30-08-2010, 13:29:19
      [link]
    preco je to bugovanie?
    LordDean
    • Příspěvky: 1081
    • Hráč
    • OFFLINE
    • Poslat PM
    • Reply #120  |  30-08-2010, 13:32:20
      [link]
    What's the point ? Když neni problém střílet přes bránu (nemá LOS)

    _______________________________
    When you do things right, People won't be sure you've done anything at all.
    elemental shaman is totaly skill requied !

    Beyond Good and Evil

    Highest Rate yet: Humiliation (2.4k SP/Mage), Ghostwriter (2k Warr/Druid), Stereth (2.4k Mage/SDRogue)
    pages: 1 4 5 [ 6 ] 7 8 10
    Forum Nav : Jump To This Forum