• Login: Password:
  • CzechWoW » Forum » Talenty a spelly » Patch 333a Priest
    pages: 1 4 5 [ 6 ]
    Despa
    • Reply #101  |  11-02-2011, 09:25:31
      [link]
    Quote: vin | 10-02-2011, 17:16:29
    Este otazka : Preco je odmazany dmg po dispele vampiric touchu?


    Neni odmazany dava len tych tusim 1360 je to proste bug ... zly prepocet na sp je tam ...


    Ja mam otazku na disci priestov ci si vsimol dakto ze talent Enlightenment co ma davat % k spiritu a % k haste dava len % k spiritu?

    _______________________________



    I will wait for you Fantaghiro ... I promise ... I will ...
    vin
    • Reply #102  |  11-02-2011, 11:59:51
      [link]
    ja som myslel, ze ho odmazali, lebo na 70ke na 3.0.1 daval velky dmg, a tych 1360 to je tak akurat 1 tick kym si to stihne dispelnut
    Despa
    • Reply #103  |  11-02-2011, 13:39:25
      [link]
    Quote: vin | 11-02-2011, 11:59:51
    ja som myslel, ze ho odmazali, lebo na 70ke na 3.0.1 daval velky dmg, a tych 1360 to je tak akurat 1 tick kym si to stihne dispelnut


    Tam ale ide o to ze ten dmg by mal byt modifikovany spell powerom a neni ...

    _______________________________



    I will wait for you Fantaghiro ... I promise ... I will ...
    Icestorm
    • Reply #104  |  11-02-2011, 14:08:35
      [link]
    Ono nejde jenom o ránu při dispelu VT, ale taky o to, že takhle stačí spamovat dispel, jakmile na sobě něco máš. Zatímco když budeš mít dotky a ještě VT, tak tam někdy ty dotky budeš muset nechat, abys neriskoval dmg z dispelu.

    A když si vemete, kolik many stojí dotky a kolik dispel, tak v současné době proti cleansujícímu palovi není moc šance.

    [ Upravil Icestorm  11-02-2011, 14:11:24 ]

    _______________________________



    Temeritas est damnare, quod nescias.
    Kulhajz
    • Reply #105  |  16-02-2011, 17:29:13
      [link]
    Zajímavý mi přijde výpočet absorbce PW:S na stránkáchhttp://elitistjerks.com/f77/t97934-wotlk_healing_compendium_v3_3_5_fun_twilight_halion/

    Nevíte kde vzali v rovnici: total Absorb = (base absorb+(0.8068+BT)*SP)*(1+ImpS)*(1+FP+TD)*(1+ICC Aura)
    ten koeficient 0.8068 ? Jinak ten absorb celkem odpovídá tomu co tu máme. (samozřejmě, že u nás je to i bez talentu Borrowed time)

    [ Upravil Kulhajz  16-02-2011, 17:33:19 ]

    _______________________________




    Veni Vindi Vici
    Icestorm
    • Reply #106  |  16-02-2011, 17:51:25
      [link]
    Laický pohled člověka, co nestuduje matematiku a přispěje sem, ačkoliv počítá s tím, že ho nějaký Libík utře.:D
    0,8068 je dopočtená hodnota po využití regresní analýzy tzn. nalezení funkce, která vyjadřuje vztah závislé proměnné Absorb na jediné proměnné SP.

    _______________________________



    Temeritas est damnare, quod nescias.
    Kulhajz
    • Reply #107  |  16-02-2011, 20:02:24
      [link]
    To mě taky napadlo, jen nechápu, když jde o primitivní lineární funkci, proč je tam tak prapodivnej koeficient. (Asi roky testování v blizzardu :-))

    _______________________________




    Veni Vindi Vici
    Icestorm
    • Reply #108  |  16-02-2011, 21:40:09
      [link]
    Neznáš studentovu proměnnou? Číslo, o které musíme upravit náš výsledek, abychom se dobrali ke správnému výsledku. Než by měnili celej, byť triviální, vztah, tak prostě jen mění koeficient. A tu konstantu base absorb, tu změní, když už je jim trapný měnit koeficient lineárního členu, rozuměj s dalším datadiskem :D

    [ Upravil Icestorm  16-02-2011, 21:45:52 ]

    _______________________________



    Temeritas est damnare, quod nescias.
    bobanddave3
    • Reply #109  |  12-04-2011, 23:50:57
      [link]
    Chci se zeptat ... Má někdo problém s tím, že se mu v raidu nezapíná Replenishment z VT? Mně po aktualizaci SW, která proběhla, v raidu vůbec nenaskakuje ... Je docela nepohodlný dávat 2x za fight s bossem disper, místo končit fight s 50% many

    PS: to že mi to nejde po aktualizaci serveru je zřejmě jenom náhoda

    _______________________________




    streeter47
    • Reply #110  |  21-05-2011, 07:38:53
      [link]
    Riešil sa tu taký problém s Mind Flayom na friendly targety, tiež som bojoval s týmto problémom a nakoniec som naň prišiel. Spôsobujú ho addony ako GearScore, Healbot, TipTac, a v Northrend instanciách mi to robil nepochopiteľne aj Cartographer: InstanceMaps. Ide o funkcie pri ktorých addony "inspectujú" mouseovertarget. GearScore Shadow Priesti proste zmažte, v ostatných addonoch sa to dá nastaviť. Pri Healbotu napríklad stačí vypnúť v záložke "Tips" Show target information, ktorý inspectuje target a dáva, väčšinou aj tak nesprávne, info o talentoch.

    _______________________________
    pages: 1 4 5 [ 6 ]
    Forum Nav : Jump To This Forum